• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander.
    Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek in Engeland. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen.
    Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn; Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 0:30 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Oh, dit praat makkelijker. Dankjewel, Kyle. c:
    En ik dacht aan een donkere haarkleur, maar elke faceclaim die ik tegenkom kijkt veel te vriendelijk naar mijn mening. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn topics ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    toch ga ik het weer eens posten hahah

    Ik heb net deze schets gemaakt maar wil weten wat jullie hier in zien. Het moet een jongen zijn, maar ik vind het zelf wat vrouwelijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Klik
    Klik


    Meer kan k niet echt vinden D:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Avena schreef:
    Klik
    Klik


    Meer kan k niet echt vinden D:


    Kellan heeft iets schattigs, hehe. c:
    Ik zoek nog even verder. Ik ben veel te kritisch.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    (...)

    Kellan heeft iets schattigs, hehe. c:
    Ik zoek nog even verder. Ik ben veel te kritisch.


    Lastig vinden is het hahah


    Ich liebe dich 27.12.23

    ?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Tigresse schreef:
    Oh, dit praat makkelijker. Dankjewel, Kyle. c:
    En ik dacht aan een donkere haarkleur, maar elke faceclaim die ik tegenkom kijkt veel te vriendelijk naar mijn mening. :')


    Is Ed Westwick misschien iets? (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 0:52 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mijn topics, of ik nu kan meedoen of niet ik wil het zeker volgen c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb mijn faceclaim gevonden! (:
    Bedankt voor het helpen, haha. Ik zal mijn rol zo gaan maken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wil iemand mijn tekening bekritiseren?


    Ich liebe dich 27.12.23

    I like it Kyle ^^Alleen die streep moet weg, het ziet er vreemd uit c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Welke streep? Als je die streep links bedoeld, die moet blijven. Dat duidt de kaftgrootte van het boek aan. Hij is nog lang niet af, hahah. Het wordt de cover voor mijn boek, dat verhaal dat ik hier schrijf; Jaloezie of liefde ^^
    Maar zie je er een jongen in?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ja ik zie er een jongen in en je hebt zijn hoofd getekend en daar het haar over, right? Gom die schedellijn weg, ik denk dat je ineens ook een heel andere tekening hebt c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Ja ik zie er een jongen in en je hebt zijn hoofd getekend en daar het haar over, right? Gom die schedellijn weg, ik denk dat je ineens ook een heel andere tekening hebt c:

    Iike I said; Ik ben nog niet klaar. Dit is de schets pas. Ik ben nu aan het tweede hoofd begonnen, daarna ga ik gedetailleerd aan de gang ^^

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 1:29 ]


    Ich liebe dich 27.12.23