• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings

    Mede doordat Gabs en Lieke te veel spamden in een ander topic, wilden we dit topic openen.
    Dussssss, join if you want, because we need more fangirls!




    Members:
    Gabs // Gilinsky | Luke
    Lieke // ilovelashton | Ashton
    Eva // AIterego | Luke
    Crystal // Sciathan
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Jovantos | All
    Ruth // Hemford | Muke
    Jessica // IAmNotCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi | Cake
    Julya // SunsetLover | Luke
    Aniek // Memoria | Ashton
    Naomi // AshtonIrwin | Michael
    Lisa // Gojira | Michael
    Kim // Tuk | Cashton
    Tessa // Poods | Ashton
    Esmee // Yulan | Luke
    Marlijn // Ultimatum | Cake
    PeterParker
    Marie // Caverne
    Gail // Aldea
    Tenace

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 16:20 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    AIterego schreef:
    (...)
    OH MY GOD HOE KUN JE ZO SAFHAFKSIJAFKDSHDKJS NOG HOGER WILLEN STAAN?

    Ik sta een 4,1 ofzo en ik moet afstromen. (no_chears)

    Sorry ik kan er echt niet tegen als mensen daarover gaan zeuren. Terwijl ik mijn best doe en het elke keer mislukt en ik blij moet zijn met een vijf, neem jij niet genoegen met een acht? Naja laat maar ik ben dramaqueen.


    Vorig jaar stond ik 5 onvoldoendes en de rest magere zesjes. Nu ben ik gezakt naar een niveau te laag. Het is voor mij allemaal te makkelijk.
    En ik wil graag weer naar VWO, dus dan wil ik graag heel hoog staan.

    Ik weet hoe het is om hard te werken en nog laag te staan hoor (:

    Ik moet ook steeds aanhoren van "Ja, IK HEB EEN 9,5 GEHAALD VOOR GRIEKS DUS IK STA GEEN VOLLE 10 MEER." *huilhuil*
    Dat zijn mijn "vrienden" allemaal, stuk voor stuk.
    "Oh Em Gee! Sta jij eeen 7? Wauw. Logisch dat je dan op HAVO zit."


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Dat is echt gemeen!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    Dat is echt gemeen!


    I know. Maar het is dat of gepest worden.
    I mean. Dit is gemeen. Maar gepest worden door je hele jaar (zo'n 200 kinderen ) is nog erger. Geloof me.
    En hun kan ik wel aan.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Fun Facts:
    - Ashton has really big hands

    :'D

    Nu ga ik die funfacts verder lezen. Lol.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    He draws butterflies on the wrists of fans who self harm

    Ahw :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    I know. Maar het is dat of gepest worden.
    I mean. Dit is gemeen. Maar gepest worden door je hele jaar (zo'n 200 kinderen ) is nog erger. Geloof me.
    En hun kan ik wel aan.

    Werd je gepest door iedereen dan?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    (...)
    Werd je gepest door iedereen dan?


    Soort van. Niet letterlijk iedereen.
    Maar wel door vele kinderen.

    Gemene dingen, op de grond duwen in de drukke gangen en dan lachend weglopen, spottend kijken als ik alleen zat en ook kwetsende opmerkingen over dingen als "vriendloos" enzo.

    Maar ik heb me er sterk op gehouden. Ook heel erg door m'n vrienden hier op Q. Heel erg. Zonder hun was ik sowieso in een dip beland.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Soort van. Niet letterlijk iedereen.
    Maar wel door vele kinderen.

    Gemene dingen, op de grond duwen in de drukke gangen en dan lachend weglopen, spottend kijken als ik alleen zat en ook kwetsende opmerkingen over dingen als "vriendloos" enzo.

    Maar ik heb me er sterk op gehouden. Ook heel erg door m'n vrienden hier op Q. Heel erg. Zonder hun was ik sowieso in een dip beland.


    Respect ^ Stay Strong. Eerst vechten tegen het negatieve en daarna heb je het overwonnen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Unsullied schreef:
    He draws butterflies on the wrists of fans who self harm

    Ahw :3


    Tears in eyes...deed iemand dat maar bij een vriendin van me.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ilovelashton schreef:
    Ik wil je niet ongerust maken, Jessica, maar ik dacht dat MBO ook heel leuk zou zijn maar dat viel echt tegen. Zo blij dat de klassen in september gesplitst worden.

    dankje voor de motivatie xD whahah , nee hoor, maar goed dat je het zegt, ik ga me maar eens voorbereiden op het slechtste, en als het beter is zit het dan alleen maar mee...

    Jovantos schreef:
    (...)

    Respect ^ Stay Strong. Eerst vechten tegen het negatieve en daarna heb je het overwonnen.


    (:
    Dat is ook de reden waarom ik heel graag op Q ben. Het geeft me zelfvertrouwen.
    Ik was aan het begin van dit jaar heel zenuwachtig, nerveus en onzeker. Maar laten ben ik echt geaccepteerd door m'n klas en kan ik het met iedereen eigenlijk wel goed vinden. Ook zij hebben onbewust hard meegeholpen aan m'n zelfvertrouwen.
    En ik wil volgend jaar gewoon een nieuw begin. Dus ook zonder mijn irritante stalker die me stalkt omdat ze door mij niet meer gepest wordt.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    - Ashton has really big hands
    - His celebrity crush is Hayley Williams.
    - His lucky number is 18.
    - He snores a lot.
    - Other than the drums, Ashton can play the piano, guitar, and saxophone.
    - He loves the subject visual.
    - His biggest fears are needles and having his wrist broken.
    - His favorite color is red.
    - He is scared of the dark.
    - He draws butterflies on the wrists of fans who selfharm

    :3
    Ashie is zo schattig :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    (:
    Dat is ook de reden waarom ik heel graag op Q ben. Het geeft me zelfvertrouwen.
    Ik was aan het begin van dit jaar heel zenuwachtig, nerveus en onzeker. Maar laten ben ik echt geaccepteerd door m'n klas en kan ik het met iedereen eigenlijk wel goed vinden. Ook zij hebben onbewust hard meegeholpen aan m'n zelfvertrouwen.
    En ik wil volgend jaar gewoon een nieuw begin. Dus ook zonder mijn irritante stalker die me stalkt omdat ze door mij niet meer gepest wordt.


    Q is gewoon mijn uitlaat klep. Ik kan hier met mensen praten, nieuwe vrienden maken. En je kunt anderen helpen. En stalkers zijn eng .o.o


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    IAmNotCute schreef:
    (...)
    dankje voor de motivatie xD whahah , nee hoor, maar goed dat je het zegt, ik ga me maar eens voorbereiden op het slechtste, en als het beter is zit het dan alleen maar mee...


    Sorry. :3 Maar ja, beter dat je dat dan doet, hahaha. Maar wie weet krijg je wel een hele tijd daar. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Unsullied schreef:
    - Ashton has really big hands
    - His celebrity crush is Hayley Williams.
    - His lucky number is 18.
    - He snores a lot.
    - Other than the drums, Ashton can play the piano, guitar, and saxophone.
    - He loves the subject visual.
    - His biggest fears are needles and having his wrist broken.
    - His favorite color is red.
    - He is scared of the dark.
    - He draws butterflies on the wrists of fans who selfharm

    :3
    Ashie is zo schattig :3


    Aldkfjsdlfjsdlfk. <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you