• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings

    Mede doordat Gabs en Lieke te veel spamden in een ander topic, wilden we dit topic openen.
    Dussssss, join if you want, because we need more fangirls!




    Members:
    Gabs // Gilinsky | Luke
    Lieke // ilovelashton | Ashton
    Eva // AIterego | Luke
    Crystal // Sciathan
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Jovantos | All
    Ruth // Hemford | Muke
    Jessica // IAmNotCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi | Cake
    Julya // SunsetLover | Luke
    Aniek // Memoria | Ashton
    Naomi // AshtonIrwin | Michael
    Lisa // Gojira | Michael
    Kim // Tuk | Cashton
    Tessa // Poods | Ashton
    Esmee // Yulan | Luke
    Marlijn // Ultimatum | Cake
    PeterParker
    Marie // Caverne
    Gail // Aldea
    Tenace

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 16:20 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Heey die facts heb ik ook pas gelezen :P

    Jovantos schreef:
    (...)

    Q is gewoon mijn uitlaat klep. Ik kan hier met mensen praten, nieuwe vrienden maken. En je kunt anderen helpen. En stalkers zijn eng .o.o


    Ik kon net de deur voor haar neus dicht doen anders was ze samen met mij in het toilet hokje van school gekropen o.O
    Sindsdien ga ik niet meer naar hete toilet op school. No matter what.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Ik kon net de deur voor haar neus dicht doen anders was ze samen met mij in het toilet hokje van school gekropen o.O
    Sindsdien ga ik niet meer naar hete toilet op school. No matter what.



    Zei gewoon dat ze op moest rotten ^_^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Sorry. :3 Maar ja, beter dat je dat dan doet, hahaha. Maar wie weet krijg je wel een hele tijd daar. ^^


    Ik ga van het slechtste uit, altijd eigenlijk xD
    We zien wel.... Ik ga sws een niveau hoger dus, dus moet ook harder werken nu, dus heb misschien wel geen eens tijd om me bezig te houden met de klas.
    En anders, ik zit op school voor me zelf en de vorige 4 jaar heb ik ook overleeft

    MT


    'Darling, just hold on'

    I'm still alive!!


    'Darling, just hold on'

    Hemford schreef:
    I'm still alive!!


    Haaaiiii

    IAmNotCute schreef:
    (...)

    Ik ga van het slechtste uit, altijd eigenlijk xD
    We zien wel.... Ik ga sws een niveau hoger dus, dus moet ook harder werken nu, dus heb misschien wel geen eens tijd om me bezig te houden met de klas.
    En anders, ik zit op school voor me zelf en de vorige 4 jaar heb ik ook overleeft


    Dat is slim. ^^
    Beter, toch, en precies, zo moet je denken, dat heb ik mezelf dit jaar ook wel weer aangeleerd. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jovantos schreef:
    (...)


    Zei gewoon dat ze op moest rotten ^_^


    Tja. Als ik haar wat doe, wordt ik uit de "vriendengroep" gestoten en wordt ik weer gepest (cat)
    Er zijn slechts twee meisjes uit het groepje die ik mag. Eentje van VWO en de andere van HAVO.
    Ik hoop zo hard dat ik bij dat andere meisje uit HAVO kom volgend jaar. Dat zou echt PARTY HARDY worden, hahahaha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oke ik ga iets leuks vertellen....
    Ik heb me verbrand aan ijs xD
    Als je huid te koud word dan krijg je het zelfde effect als je je hand in het vuur houd xD

    Unsullied schreef:
    (...)

    Tja. Als ik haar wat doe, wordt ik uit de "vriendengroep" gestoten en wordt ik weer gepest (cat)
    Er zijn slechts twee meisjes uit het groepje die ik mag. Eentje van VWO en de andere van HAVO.
    Ik hoop zo hard dat ik bij dat andere meisje uit HAVO kom volgend jaar. Dat zou echt PARTY HARDY worden, hahahaha.


    Je kon ook zeggen:''Zou je me niet de hele tijd willen volgen? Ik vind het nogal irritant, en ik heb ook eigen ruimte nodig.'' Dat zou wel beleefd zijn ^_^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    IAmNotCute schreef:
    Oke ik ga iets leuks vertellen....
    Ik heb me verbrand aan ijs xD
    Als je huid te koud word dan krijg je het zelfde effect als je je hand in het vuur houd xD


    WTF


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    HEEFT IEMAND HIER EEN ASH GIF WAAR HIJ NIET PRAAT OFZO WANT IK RAAK GEFRUSTREERD. AFLKSJDFLJ.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Unsullied schreef:
    (...)

    Tja. Als ik haar wat doe, wordt ik uit de "vriendengroep" gestoten en wordt ik weer gepest (cat)
    Er zijn slechts twee meisjes uit het groepje die ik mag. Eentje van VWO en de andere van HAVO.
    Ik hoop zo hard dat ik bij dat andere meisje uit HAVO kom volgend jaar. Dat zou echt PARTY HARDY worden, hahahaha.


    Ik duim voor je mee

    ilovelashton schreef:
    HEEFT IEMAND HIER EEN ASH GIF WAAR HIJ NIET PRAAT OFZO WANT IK RAAK GEFRUSTREERD. AFLKSJDFLJ.


    Wel lachen? (=


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]