• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeez. Probeer je het zo goed mogelijk te doen, is het nog steeds niet goed.
    Nou succes met het zelf oplossen.


    wat was dit ookalweer

    Yesh, me zus ook eindelijk geslaagd!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stuk schijnheil.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kijk je er serieus heel erg naar uit om naar je vriend te gaan, wordt je op het laatste moment ziek! Ik haat mijn lichaam soms echt heel erg. Ik wilde zo graag naar hem toe... :'(


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom krijg ik altijd tranen in m'n ogen als m'n vriend zegt dat die moet gaan?
    Damn, ik mis hem nu al


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Soms haat ik mijn ouders echt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat ben je nou voor een beste vriendin als je me blijft negeren, ondanks dat ik duizend keer sorry heb gezegd (en dan nog wel voor iets waar je helemaal niet boos om hoeft te worden, wtf). Ik ben hier degene die boos zou moeten zijn.


    i put the fun in funeral

    Alles is verpest, verdomme. Had ik bijna hoop dat mijn mentor niet meer ging bellen, belt ze toch, fuuuuck. Nu maandag dus op gesprek met ouders erbij. Noooh. Ik ga dood.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fijn dat ik nou al 2 dagen achter elkaar hoor dat ik een "kk achterlijke" ben.
    Rot op man


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ugh, waarom moet alles en iedereen opeens tegelijk moeilijk gaan doen...


    Stenenlikker

    Astris schreef:
    Soms haat ik mijn ouders echt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heel leuk feestje van mijn kleine broertje gehad, maar ik ben nog nooit zo moe geweest.


    I dress to kill, but tastefully

    Iedereen krijgt complimentjes en ik krijg helemaal niks, ook al heb ik zoveel gedaan voor Q. Lang leve vriendjespolitiek (bloos)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 22:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Iedereen krijgt complimentjes en ik krijg helemaal niks, ook al heb ik zoveel gedaan voor Q. Lang leve vriendjespolitiek (bloos)


    Och waarom anoniem doen;

    Mitchell het is zo gaaf dat je zoveel voor Q doet en voor vele klaar staat. Ik doe dit niet anoniem omdat dit niet nodig is. Hopelijk blijf je lang op Q en Rutger goed te hulp!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.