• °Tanis, year 5°

    Vijf jaar zijn er verstreken sinds de Elysium gezonken is en de pods met mensen uit de oceaan geschoten zijn nadat ze meer dan 200 jaar geslapen hebben. Vijf jaar leven ze nu op deze nieuwe planeet, waar ze begonnen met 1213 mensen. De bevolking is gehalveerd, maar ze doen wat ze kunnen om te overleven. Ze hebben gered van het schip wat ze redden konden en bouwen nu hun eigen beschaving op. Hier komt het grootste, menselijke begeerte weer naar boven; macht. In de eerste minuten op de nieuwe wereld, tijdens de paniek, hebben de getrainde bemanningsleden de macht gegrepen, maar nu willen de gewone burgers ook zeggenschap en hebben een groeiende honger naar macht.


    Vakantie:
    Blitzcrank 07/07 - 22/07
    Eichen 18/07 - 02/08
    Rider 14/07 - 18/07
    Sigil 04/07 - 15/07
    Astris 11/07 - 22/07

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 17:36 ]


    Your make-up is terrible

    Holla! Ik heb heel even Internet op me tel! Dus kwam even kijken. Me laatste avondje Mallorca, ga morgenmiddag/avond weer naar huis. Dus ben vanaf woensdag weer actief op Quizlet waarschijnlijk :D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh en als iemand zich verveeld, er kan iemand naar Seth toe gaan hoor ^^, ik reageer dan waarschijnlijk morgen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    I'm back! Finally home :3 dus ook weer tijd voor Q. Ik kan dus weer reageren :D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]