• °Tanis, year 5°

    Vijf jaar zijn er verstreken sinds de Elysium gezonken is en de pods met mensen uit de oceaan geschoten zijn nadat ze meer dan 200 jaar geslapen hebben. Vijf jaar leven ze nu op deze nieuwe planeet, waar ze begonnen met 1213 mensen. De bevolking is gehalveerd, maar ze doen wat ze kunnen om te overleven. Ze hebben gered van het schip wat ze redden konden en bouwen nu hun eigen beschaving op. Hier komt het grootste, menselijke begeerte weer naar boven; macht. In de eerste minuten op de nieuwe wereld, tijdens de paniek, hebben de getrainde bemanningsleden de macht gegrepen, maar nu willen de gewone burgers ook zeggenschap en hebben een groeiende honger naar macht.


    Vakantie:
    Blitzcrank 07/07 - 22/07
    Eichen 18/07 - 02/08
    Rider 14/07 - 18/07
    Sigil 04/07 - 15/07
    Astris 11/07 - 22/07

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 17:36 ]


    Your make-up is terrible

    Hello!(krul)

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Even een melding, eten doen ze gezamenlijk in een grote eetzaal.


    Your make-up is terrible

    Hallo!
    Ik wou bij deze even melden dat ik van 7 juli tot en met 22 juli op vakantie ben.


    26 - 02 - '16

    Oh ik ben van 18 juli tot 2 augustus weg. Duurt nog even dus, maar misschien wel handig om nu te melden (:

    Ja, is wel handig. :Y) Ik zal het hier allemaal even in de beginpost zetten.


    Your make-up is terrible

    Hi, ik ben sws van 14 t/m 18 juli weg. In Augustus waarschijnlijk ook nog een paar dagen, maar dat is een cadeautje omdat ik geslaagd ben en sinds die uitslag hebben we nog geen tijd gehad om te boeken door allerlei dingen, dus weet ik die data nog niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben van 4 juli t/m 15 juli op vakantie.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik van 11 juli tot en met 22 juli


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heb even ingenieur opgezocht aangezien mijn personage dit is, gewoon om zijn vak gebied te bekijken, kwam ik dit tegen Ingenieurs disciplines (neem aan dat dat is wat ingenieurs moeten weten/ enigszins verstand van moeten hebben, of delen ervan):

    Autotechniek
    Biomedische technologie
    Bouwkunde
    Bio-wetenschappen
    Biotechnologie
    Chemische technologie
    Civiele techniek
    Elektrotechniek
    Energie
    Geodesie en soortgelijken
    Human technology
    Industriële vormgeving
    Landbouwkunde
    Levensmiddelentechnologie
    Logistiek
    Luchtvaart
    Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek
    Materiaalkunde
    Meet- en regeltechniek
    Mijnbouwkunde en Technische Aardwetenschappen
    Milieuwetenschappen
    Nanotechnologie
    Nucleaire Technologie
    Offshore Engineering
    Software engineering
    Scheepsbouwkunde
    Scheikunde
    Technische bedrijfskunde
    Technische informatica
    Technische Innovatiewetenschappen
    Technische vervoerskunde
    Technische natuurkunde
    Werktuigbouwkunde
    Wiskundige ingenieurstechniek

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 23:37 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Carina en Valebtin zijn nog opweg naar de eetzaal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is het goed als ik wat later reageer met Cillian? Ik heb nu vakantie en had verwacht dat ik heel veel op Quizlet zou zitten, maar doordat ik aan iets te veel RPG's meedeed/meedoe ga ik Quizlet zien als een verplichting en dat wil ik erg graag vermijden.
    Als het niet goed is, weet ik niet zeker of ik mee kan blijven doen omdat ik hier anders echt niet voor mijn plezier zit. En als het mag, dan ben ik je heel dankbaar (:

    Natuurlijk mag dat. ;3 Je bent ook niet verplicht om snel te reageren oid hoor. Gewoon als je zelf zin hebt.


    Your make-up is terrible

    Schrap mij maar uit deze rpg. Ik heb er wegens omstandigheden écht geen zin meer in.


    26 - 02 - '16

    Eichen > Falkor.

    Ik ga even kijken of ik genoeg inspiratie heb om nu iets te schrijven. Excuses dat het zo lang heeft geduurd.