• Juuuup. Van nature heb ik donkerblond haar, maar bijna een jaar geleden heb ik het bruin geverfd. Nu heb ik besloten om terug te gaan naar blond, maar dan lichtblond à la Taylor Momsen (en hopen dat het me staat, lolol). Hoogstwaarschijnlijk ga ik er ook een pastelkleurtje ingooien, wat waarschijnlijk rond de paars/roze gaat zitten - maar wel op een subtiele manier. :3

    Ik ben zo nerveus, haha. Ik laat het ontkleuren bij de kapper en als ik het niks vind, zei ze dat we er gewoon weer donkerblond van konden maken. *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind verven nog altijd spannend om te doen (ook al is het mijn uitgroei bijhouden haha!). Ik hoop voor je dat het mooi uitpakt, en zo niet is donkerblond ook mooi.
    Ik vind dat pastelkleurtje idee ook erg leuk! Ben best benieuwd hoe het word!


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    Ik vind verven nog altijd spannend om te doen (ook al is het mijn uitgroei bijhouden haha!). Ik hoop voor je dat het mooi uitpakt, en zo niet is donkerblond ook mooi.
    Ik vind dat pastelkleurtje idee ook erg leuk! Ben best benieuwd hoe het word!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 17:24 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik kan me je zelf niet voorstellen met blond haar dus ik ben super benieuwd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik kan me je zelf niet voorstellen met blond haar dus ik ben super benieuwd.



    Toen had ik de onderkant al zwart, maar zo heb je een beetje een idee.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 17:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh, wauw, die onderste foto is zo anders!
    Ik ben echt benieuwd, ik heb mijn eigen haar ook weer lichter later maken en ik ben er echt blij mee. ;3 Ik zit er zelf ook aan te denken om een pastelkleur te nemen, maar dan lila.
    Post je wel een foto als je het gedaan hebt?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Oh, wauw, die onderste foto is zo anders!
    Ik ben echt benieuwd, ik heb mijn eigen haar ook weer lichter later maken en ik ben er echt blij mee. ;3 Ik zit er zelf ook aan te denken om een pastelkleur te nemen, maar dan lila.
    Post je wel een foto als je het gedaan hebt?

    Die onderste foto is ook behoorlijk oud :3. De eerste is ook ietsjes verzadigd, maar mijn haar is in de zomer sowieso 320832702x lichter dan in de winter. x'D En natuurlijk, hehe.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 17:58 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben benieuwd. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Waarom neem je niet gewoon je normale haarkleur?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb van mijzelf ook blond haar, maar verf het al zo'n 5 jaar donkerder.
    Ooit wil ik wel weer een keer terug naar blond, maar vind het zo eng.
    En bij een goede kapper is het behoorlijk duur, wat ik ook niet kan opbrengen.
    Ben wel benieuwd hoe het bij jou uitpakt dan!


    Tell me about it, stud.

    24601 schreef:
    Waarom neem je niet gewoon je normale haarkleur?

    Omdat ik eens wat anders wil.


    Kirk schreef:
    Ik heb van mijzelf ook blond haar, maar verf het al zo'n 5 jaar donkerder.
    Ooit wil ik wel weer een keer terug naar blond, maar vind het zo eng.
    En bij een goede kapper is het behoorlijk duur, wat ik ook niet kan opbrengen.
    Ben wel benieuwd hoe het bij jou uitpakt dan!

    Ontkleuren kost hier maar 45 euro. :3 Maar dat is alleen ontkleuren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het lijkt me altijd spannend om haar te verven/ontkleuren, maar ik ben benieuwd.
    Zelf zit ik er ook wel eens over te denken om mijn haar eens te verven, maar ik heb nog niet echt de perfecte kleur gevonden.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Nee nee, ik ben al nerveus. ;)

    Nee grapje, wat spannend! Ik hoop dat het mooi wordt!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Celebration schreef:
    Het lijkt me altijd spannend om haar te verven/ontkleuren, maar ik ben benieuwd.
    Zelf zit ik er ook wel eens over te denken om mijn haar eens te verven, maar ik heb nog niet echt de perfecte kleur gevonden.


    Platinablond (wbw)
    Neh, grapje. Volgens mij zou dat echt niet staan bij jou. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ik had vorige week lila haar, en vanavond ga ik pastel roze.
    het gaat er zo makkelijk uit, dat het nergens voor nodig is om je druk over te maken. ;x als je geluk hebt, blijft het een week zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nice! Ik ben zeer benieuwd naar 't resultaat!


    26 - 02 - '16