Hoi people, ik wil graag een pagina starten op Facebook en daarvoor heb ik een banner nodig. Dus hou een beetje rekening met de verhoudingen van de banner en de positieve van de profielfoto.
Wat wens ik:
- Deze foto uitgeknipt.
- Daar zou ik dan graag een witte omranding rond hebben. Dus als het knippen niet zo perfect bij de krullen lukt, kan dat wel nog eens je held worden. (Als je niet weet wat ik bedoel: een beetje zoals deze oranje lijn, maar dan dus volledig en in het wit)
- Als achtergrond wil ik graag iets in het vintage thema. Polka dots of polka dots met fruit bij ofzo, dit in de typerende pastel kleuren. Welke achtergrond je neemt is vrij te kiezen, vandaar geen foto.
- Dan wil ik daar een leuk kadertje op in een van deze stijlen of welk leuk patroontje je ook op van die vintage dozen mag vinden.
- Daarop wil ik dan Nozhnitsy hebben in een krullig lettertype zoals bijvoorbeeld bij topvintage en daar onder dan in het klein VINTAGE (jup in caps en dat dan in een strak lettertype (net zoals weer bij topvintage eigenlijk). Opnieuw zijn de kleuren zelf te kiezen.
Dus wie kan mij helpen? Ik zou je echt enorm dankbaar zijn in ieder geval.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?