• Helleu!

    Afgelopen twee dagen was ik ziek en ik baalde dat ik niets kon schrijven om online te zetten. (no_chears) Natuurlijk is het normaal om niet altijd zin en/of tijd te hebben, maar ik had in het weekend wel ontzettend veel geschreven.(typing) Achteraf bedacht ik me, dat ik misschien beter hoofdstukken had kunnen opsparen (als een soort voorraad) ipv direct te uploaden.

    Nu vroeg ik me af wie er hier van te voren al hoofdstukken schrijft en dan later (verspreid) upload. Ik heb het zelf nooit gedaan en altijd meteen geactiveerd, omdat ik het leuk vond om wat 'op tafel te zetten'. *O* Ik weet niet precies waarom, maar het geeft mij altijd wel een voldaan gevoel om op 'activeren' te drukken. (lol)

    Schrijf jij wel of geen voorraadjes die je later activeert, en hoe bevalt dat?

    ----

    Bedankt voor alle reacties!
    Ik denk dat ik de voorraadjes maar eens ga proberen!
    Hopelijk houd ik het vol, want ik heb een soort 'activeer'-verslaving *O*

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 21:25 ]


    When the why is clear, the how is easy.

    Ik ben veel te impulsief om voorraadjes te maken. Zodra ik een hoofdstuk af heb, ben ik meestal zo... blij/opgelucht/trots dat ik het meteen online wil zetten.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 10:01 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Meestal niet, maar tijdens Camp NaNoWriMo werkte ik wel met voorraden, omdat ik alles nog eens na wilde lezen en zo, en omdat het veel was. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nee, al is dat wel altijd m'n plan. Maar ik schrijf echt héél, héél traag. Ik heb ruim geschat een keer op een maand een nieuw hoofdstuk, soms nog niet aan toe ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik doe at kmdat ik soms geen tijd of jnspi heb sus als ik dna wat heb doe kk gelijk allss


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wiarda schreef:
    Ik ben veel te impulsief om voorraadjes te maken. Zodra ik een hoofdstuk af heb, ben ik meestal zo... blij/opgelucht/trots dat ik het meteen online wil zetten.


    Dit xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wiarda schreef:
    Ik ben veel te impulsief om voorraadjes te maken. Zodra ik een hoofdstuk af heb, ben ik meestal zo... blij/opgelucht/trots dat ik het meteen online wil zetten.


    Dat had ik ook, maar toen heb ik met mezelf afgesproken dat ik maar 1x per week (op zaterdag en als dst echt niet gaat lukken een andere dag) activeer. De lezers weten dat ook en vinden het prima ^^ zo heb ik ook tijd voor huiswerk enzo zonder dat ik meteen alles activeer en dsn het gevoel heb dst ik mensen teleur stel als ik 1 dag niet schrijf...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga mijn voorraadje eens gaan verlengen, want het kriebelt in mijn vingers. Jammer genoeg moet ik binnen 20 minuten wel weer gaan studeren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik schreef samen met een vriendin een verhaal, ik wilde alles activeren, maar van haar moest ik minstens 10 hoofdstukken hebben. Dus nu heb ik een kleine voorraad haha


    • Oh my lord •

    Ligt eraan, als ik zin heb om door te schrijven dan wel, anders niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik probeer een voorraad te hebben, maar dat lukt me niet echt. Het is wel fijn, want als je een erg grote voorraad hebt, kan je eventueel vaste dagen hebben om te activeren.

    Hangt er van af, al probeer ik dat wel te doen, maar het lukt soms niet. Nu hou ik de meeste stories inactief om genoeg hoofdstukken te schrijven.


    16 - 09 - '17

    Schrijf jij wel of geen voorraadjes die je later activeert, en hoe bevalt dat?


    Ja, ik heb wel voorraadjes. Ik ben namelijk een echte scrapper, dus ik zet mijn storie's ook pas online als ik zo'n 10-15 hoofdstukken heb zodat ik lekker rustig kan schrijven.


    Every Villain Is A Hero In His Own Mind. ~` Thomas Hiddleston

    Ik kan dat echt niet haha
    Ik ben veel te enthausiast en upload meteen wat ik geschreven heb >.<
    Net zoals nu, ik heb gister een nieuw stukje geupload, en zit vandaag vol met inspiratie en heb dus nu al een tweede stukje vooruit geschreven, alleen wilde ik het al meteen uploaden maar ik probeer me in te houden haha.. tis moeilijk :s


    Little do you know

    Ik schrijf wel op voorrand. Maar ik heb al mijn hoofdstukken in een word-document en kopieer ze daarna. Ik vind het persoonlijk erg handig, want als je dan voor een lange tijd niet kunt schrijven of geen inspiratie hebt, kun je nog altijd die hoofdstukken gebruiken die je al op voorrand hebt geschreven.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik zet mijn story's pas online als ik tien hoofdstukjes heb, en dan activeer ik telkens een hoofdstuk als ik een nieuw stukje heb geschreven.
    Zo heb ik dus altijd 10 stukjes achter de hand. Als ik dan écht eens geen inspiratie of tijd heb, kan ik die dus activeren. ^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.