• Helleu!

    Afgelopen twee dagen was ik ziek en ik baalde dat ik niets kon schrijven om online te zetten. (no_chears) Natuurlijk is het normaal om niet altijd zin en/of tijd te hebben, maar ik had in het weekend wel ontzettend veel geschreven.(typing) Achteraf bedacht ik me, dat ik misschien beter hoofdstukken had kunnen opsparen (als een soort voorraad) ipv direct te uploaden.

    Nu vroeg ik me af wie er hier van te voren al hoofdstukken schrijft en dan later (verspreid) upload. Ik heb het zelf nooit gedaan en altijd meteen geactiveerd, omdat ik het leuk vond om wat 'op tafel te zetten'. *O* Ik weet niet precies waarom, maar het geeft mij altijd wel een voldaan gevoel om op 'activeren' te drukken. (lol)

    Schrijf jij wel of geen voorraadjes die je later activeert, en hoe bevalt dat?

    ----

    Bedankt voor alle reacties!
    Ik denk dat ik de voorraadjes maar eens ga proberen!
    Hopelijk houd ik het vol, want ik heb een soort 'activeer'-verslaving *O*

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 21:25 ]


    When the why is clear, the how is easy.

    Eh ja, dat deed ik altijd wel, zodat ik sowieso altijd een hoofdstuk klaar had staan, voor het geval er iets tussen kwam of zo. Dat het niet gebeurde dat er ineens één of zelfs twee weken geen nieuw hoofdstuk kwam omdat ik geen tijd had. Is echt superhandig.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 0:11 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als ik inspiratie heb en veel heb geschreven, dan spaar ik alle hoofdstukken op en meestal zet ik pas om de week een hoofdstuk online i.p.v alles direct online te gooien. Het werkt prima. Aan de ene kant ga je soms twijfelen over het hoofdstuk, maar dat is juist het voordeel ervan. Later kan je "domme fouten" herkennen en deze net op tijd eruithalen. Wel moet ik je zeggen dat de verleiding om alles online te gooien soms wel te groot is xp. Soms wil je heel graag weten wat jouw lezers ervan denken en daar zit je dan....
    Maar in het algemeen is het een goede manier van schrijven. Je blijft je niet zorgen maken of je nu die ene hoofdstuk nu wel of niet op tijd af gaat hebben. (:


    -

    Vaak heb ik wel minimaal twee hoofdstukken op voorraad. Net of ik veel inspiratie heb of niet. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sciuto schreef:
    Vaak heb ik wel minimaal twee hoofdstukken op voorraad. Net of ik veel inspiratie heb of niet. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik schrijf mijn verhaal altijd ver vooruit voordat ik het online zet, omdat ik meestal nog veel er aan verander. Ik heb ook liever dat ik niet met de druk zit van: "oh ik moet echt schrijven maar ik weet niks dus dan maar een slecht stukje", of dat ik midden in het verhaal besluit te stoppen omdat ik kennelijk het verhaal niet ver genoeg heb uitgedacht. Voorraadjes zijn dus eigenlijk wel aan te raden c:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Eh, ik heb zo'n... honderd hoofdstukken voorraad op een van mijn stories...:$ whaha, was een beetje uit de hand gelopen!
    Maar het is in prinsipe wel handig, als het maar niet uit de hand loopt


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ligt eraan :)
    Soms heb ik ontzettend veel inspiratie ebn schrijf ik zo 3 hoofdstukjes en dan schrijf ik weer 3 weken niet bijvoorbeeld. Daarbij helpt wel dat ik maar 1x per week activeer.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Normaal activeer ik ook altijd, maar een paar staan nu achter wegen D;
    En aan mijn nieuwste schrijf ik nu ook actief, en daar doe ik. Ik mag hoofdstuk 2 pas activeren als hoofdstuk 3 af is zo stimuleer ik me. + dan kom je wel ver, en ook als je abo's hebt


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ben het altijd van plan maar meestal lukt dat niet echt.... ;x


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    Ik ben het altijd van plan maar meestal lukt dat niet echt.... ;x


    :)

    Tenace schreef:
    Ik ben het altijd van plan maar meestal lukt dat niet echt.... ;x


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zet pas een story online als ik al een hele voorraad heb. Ik werk altijd met een voorraad.


    Take risks and conquer your fears.

    Ja, ook omdat ik het vervelend vind om meerdere per dag online te zetten. Zo kan ik regelmatig activeren, ook als ik even geen inspiratie heb en weten mijn abo's waarop ze kunnen rekenen.


    Your make-up is terrible

    Tenace schreef:
    Ik ben het altijd van plan maar meestal lukt dat niet echt.... ;x


    26 - 02 - '16

    Ik heb meestal een hoofdstukje dat ik achter houd, maar uiteindelijk post ik op een gegeven moment toch dat hoofdstuk zonder back up. Niet echt slim van me, eigenlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?