• Hee, ik zat dus te denken en heb heel vin zin om een rpg te starten.
    Nou heb ik dus een idee maar weet ik niet of er mensen zijn die mee zouden willen doen, het is ook zo lullig om een topic te openen als er vervolgens niemand meedoet :')

    Naja, het idee:
    Ergens in Engeland is een school waar je alleen op uitnodiging heen mag. Ieder jaar worden er 8 jongeren, tussen de 16 en de 18, uitgenodigd om naar deze school te komen. De school traint deze kinderen in de atletiek sport. Iets waar deze school om draait. Je woont op de school en mag eens in de maand naar huis. Maar wanneer het einde van het eerste halfjaar aanbreekt, de eerste grote wedstrijd waarvoor iedereen is ingeschreven, laat de school niemand meedoen. Natuurlijk willen de 8 leerlingen weten waarom, maar hierop geeft de school geen antwoordt. Kleine, lokale wedstrijden blijven wel gewoon doorgaan. Waarom wil de school voorkomen dat ze naar deze ene grote wedstrijd gaan?

    Het zou fijn zijn als je laat weten wat je vind en/of je mee zou willen doen.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zou wel willen meedoen. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Ik zou wel willen meedoen. :Y)


    Yay(lol)


    take me back to the basics and the simple life

    Pabu schreef:
    Ik zou wel willen meedoen. :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @Jovantos: Yay(lol)


    take me back to the basics and the simple life

    ik zou ook wel meedoen ^^

    - Ik zat al een tijdje op Q maar ben mn ww kwijtgeraakt so oops new account hi c: -


    Spinning around, I'm weightless.

    durbanskies schreef:
    ik zou ook wel meedoen ^^

    - Ik zat al een tijdje op Q maar ben mn ww kwijtgeraakt so oops new account hi c: -


    Leuk! Ik heb al een rollentopoc geopend. Er zijn nog twee rollen vrij :3


    take me back to the basics and the simple life