• Nou ik was vandaag dus heel gezellig een dagje naar Münster met de klas. Het begon super leuk, naar de Mac geweest, starbucks, h&m, Zara en nog veel meer. Tot dat we weer bij de bussen stonden en ik mijn mobiel zocht. Nou die was er dus niet meer. Ze hadden ons van te voren wel gewaarschuwd voor zakkenrollers maar ik had hem gewoon de hele dag in mijn tas laten zitten ( rugtas ). Dus ik en mijn vriendin de hele straat weer terug lopen mijn mobiel zoeken, geen succes...
    Ik kwam thuis en heb net het hele verhaal aan mijn ouders uitgelegd, gelukkig vonden hun het niet erg. Nu krijg ik een nieuw mobiel maar ik had daar een vraag over. Op mijn oude mobiel heb ik nog wel gewoon een abbonement lopen, zou ik die dan ook over kunnen zetten naar mijn nieuwe mobiel? Zo ja, hoe dan?

    ( Ik heb wel direct mijn sim kaart geblokkeerd )


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Dat is erg rot voor je! Ik heb het ook gehad met de kermis afgelopen mei, heb nu een mobiel te leen en heb bij mijn provider een nieuwe simkaart gekregen. Dus als het goed is, zou je bij jouw provider ook gewoon een nieuw simkaartje kunnen krijgen met je huidige abbonement.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    Dat is erg rot voor je! Ik heb het ook gehad met de kermis afgelopen mei, heb nu een mobiel te leen en heb bij mijn provider een nieuwe simkaart gekregen. Dus als het goed is, zou je bij jouw provider ook gewoon een nieuw simkaartje kunnen krijgen met je huidige abbonement.


    Oké heel erg bedankt! En inderdaad het is erg rot, maar ja niks aan te doen.


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    da's wel kut ja, goed van je dat je gelijk hebt geblokt. Heb je trouwens een verzekering op de mobiel? dan kun je het terug krijgen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh, da's ook nogal een stomme ontdekking!

    De vrouw, die hier schuinrechtover woont haar kind is gestolen vandaag... Zij heeft het ook niet echt getroffen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LoveLost schreef:
    da's wel kut ja, goed van je dat je gelijk hebt geblokt. Heb je trouwens een verzekering op de mobiel? dan kun je het terug krijgen?


    Ja daar was ik al naar opzoek, alleen ik kon de papieren van mijn mobiel niet zo snel vinden. ( ben goed in rommel maken ). Dus daar was ik nog even naar aan het kijken.


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Illwill schreef:
    Oh, da's ook nogal een stomme ontdekking!

    De vrouw, die hier schuinrechtover woont haar kind is gestolen vandaag... Zij heeft het ook niet echt getroffen.


    Ow, dat is helemaal erg. Echt raar dat mensen dat zulk dingen doen.


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Illwill schreef:
    Oh, da's ook nogal een stomme ontdekking!

    De vrouw, die hier schuinrechtover woont haar kind is gestolen vandaag... Zij heeft het ook niet echt getroffen.


    Hoe kan dat gebeuren..............?


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Hoe kan dat gebeuren..............?

    Haar exman mocht van haar even op bezoek om het kind te zien. (de scheiding is nog bezig, dus eigenlijk moet ze hem dat niet eens toelaten. Tot de rechter zijn uitspraak heeft gedaan mag zij hem eigenlijk verbieden het kind te zien)
    Toen hij wou vertrekken na zijn bezoek aan het kind, heeft hij het uit haar armen getrokken, is in de auto gesprongen en er vandoor gescheurd. Mijn zus zag hem wegrijden (en dat hoorden we ook zeer goed) en dus moest zij getuigen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dat is rot voor je :c
    Waarschijnlijk kun je wel je abonnement overzetten, maar ik heb geen idee hoe.


    • Oh my lord •

    Illwill schreef:
    (...)
    Haar exman mocht van haar even op bezoek om het kind te zien. (de scheiding is nog bezig, dus eigenlijk moet ze hem dat niet eens toelaten. Tot de rechter zijn uitspraak heeft gedaan mag zij hem eigenlijk verbieden het kind te zien)
    Toen hij wou vertrekken na zijn bezoek aan het kind, heeft hij het uit haar armen getrokken, is in de auto gesprongen en er vandoor gescheurd. Mijn zus zag hem wegrijden (en dat hoorden we ook zeer goed) en dus moest zij getuigen.


    Oooh dat is erg :o


    • Oh my lord •

    Illwill schreef:
    (...)
    Haar exman mocht van haar even op bezoek om het kind te zien. (de scheiding is nog bezig, dus eigenlijk moet ze hem dat niet eens toelaten. Tot de rechter zijn uitspraak heeft gedaan mag zij hem eigenlijk verbieden het kind te zien)
    Toen hij wou vertrekken na zijn bezoek aan het kind, heeft hij het uit haar armen getrokken, is in de auto gesprongen en er vandoor gescheurd. Mijn zus zag hem wegrijden (en dat hoorden we ook zeer goed) en dus moest zij getuigen.


    wow....


    Treat people with kindness

    Illwill schreef:
    (...)
    Haar exman mocht van haar even op bezoek om het kind te zien. (de scheiding is nog bezig, dus eigenlijk moet ze hem dat niet eens toelaten. Tot de rechter zijn uitspraak heeft gedaan mag zij hem eigenlijk verbieden het kind te zien)
    Toen hij wou vertrekken na zijn bezoek aan het kind, heeft hij het uit haar armen getrokken, is in de auto gesprongen en er vandoor gescheurd. Mijn zus zag hem wegrijden (en dat hoorden we ook zeer goed) en dus moest zij getuigen.

    Vreselijk! Als ze het kind terugvinden kan die vent het wel vergeten met zijn kind! Ik geloof nooit dat een rechter hem nog het recht zal geven om zijn kind (alleen) te zien.

    OT: Ik heb eventjes voor je gegoogled en volgens mij moet het kunnen, maar dat kun je het beste gewoon aan je provider vragen.


    Hamartia

    Maguire schreef:
    (...)
    Vreselijk! Als ze het kind terugvinden kan die vent het wel vergeten met zijn kind! Ik geloof nooit dat een rechter hem nog het recht zal geven om zijn kind (alleen) te zien.

    OT: Ik heb eventjes voor je gegoogled en volgens mij moet het kunnen, maar dat kun je het beste gewoon aan je provider vragen.


    Okay, thank you.


    I think you have to take me for me ~ Harry styles