• Video

    Nadat deze video gepost was, gingen en verhalen rond over dat Zouis uit One Direction geschopt zouden worden. Ook gaat er een verhaal rond over dat er een rechtzaak is en dat ze, als ze die niet winnen, niet verder mogen in de band.
    Zayn en Louis zijn al op het nieuws geweest, met bijvoorbeeld de naam 'Joint the band'.
    Onder de fans liggen de meningen verdeeld, dus ik vroeg me af wat jullie hiervan dachten.
    Dus bij deze, hoe denken jullie hierover?

    Buddy schreef:
    Cut41D (cat)


    HAHAHAHA. Ik ga lachen als dit echt gebeurt.


    26 - 02 - '16

    Scribe schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk gaat het niet alleen om de joint, maar ook dat ze op het einde hun eigen boek afkraken.


    Mja, iedereen kraakt toch wel eens iets van zichzelf af? Nou ja, ik doe dat wel altijd eigenlijk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het vooral heel grappig hoe sommige fans reageren. Wie the fuck gaat er nou z'n tickets (die veel te duur zijn) verbranden om een joint. Zo veel mensen van die leeftijd roken wel een een joint, en zij zijn echt niet anders dan wij, .ze zijn alleen beroemd. Er staan duizenden van dit soort filmpjes op de interwebz dus waarom is dit zo speciaal? Omdaf ze beroemd zijn.
    Nou nou, leve de media.

    En dat ze uit de band getrapt worden is onzin, Modest? (management van 1D) weet heus wel dat fans dan al helemaal gaan afhaken, en ze willen dat geld niet verliezen.
    Want voor hen draait One Dirextion alleen maar om geld.


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    harrylouis schreef:
    Ik vind het vooral heel grappig hoe sommige fans reageren. Wie the fuck gaat er nou z'n tickets (die veel te duur zijn) verbranden om een joint. Zo veel mensen van die leeftijd roken wel een een joint, en zij zijn echt niet anders dan wij, .ze zijn alleen beroemd. Er staan duizenden van dit soort filmpjes op de interwebz dus waarom is dit zo speciaal? Omdaf ze beroemd zijn.
    Nou nou, leve de media.

    En dat ze uit de band getrapt worden is onzin, Modest? (management van 1D) weet heus wel dat fans dan al helemaal gaan afhaken, en ze willen dat geld niet verliezen.
    Want voor hen draait One Dirextion alleen maar om geld.



    Ja, en probably is Modest! alleen maar boos omdat er nu fans hun tickets annuleren (want dat doorscheuren of verbranden maakt ze niks uit, dat geld hebben ze toch al binnen, maar mensen die een annuleringsverzekering hebben....)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nou ja, is het erg dat ik het wel fijn vind om te zien dat er zoveel mensen anti-drugs zijn? :'D Al zal dat wel meer met 1D te maken hebben dan met drugs.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Big deal, ze zijn in de 20 en roken een joint.
    Ik denk niet dat ze er uit worden geschopt, want dan zouden ze veel fans (en dus geld) verliezen. Het is toch maar kwestie van tijd totdat Harry solo gaat en One Direction uit elkaar valt. Ook denk ik persoonlijk op een duur dat de mania wel stopt, zoals bij Justin Bieber ook langzaam is gebeurt.


    Alleen maar tranen van geluk

    COBAI schreef:
    Nou ja, is het erg dat ik het wel fijn vind om te zien dat er zoveel mensen anti-drugs zijn? :'D Al zal dat wel meer met 1D te maken hebben dan met drugs.


    Ik vind drugs ook niet zo top om eerlijk te zijn, maar als mensen het willen proberen, wie ben ik dan om het tegen te houden?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Mja, iedereen kraakt toch wel eens iets van zichzelf af? Nou ja, ik doe dat wel altijd eigenlijk.


    Een boek is toch wel iets anders -vind ik. Hier wil hun management graag winst uit halen en dus geld mee verdienen. Dat gaat niet als ze het zelf afkraken en fans het daardoor (misschien) niet meer kopen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!