• Video

    Nadat deze video gepost was, gingen en verhalen rond over dat Zouis uit One Direction geschopt zouden worden. Ook gaat er een verhaal rond over dat er een rechtzaak is en dat ze, als ze die niet winnen, niet verder mogen in de band.
    Zayn en Louis zijn al op het nieuws geweest, met bijvoorbeeld de naam 'Joint the band'.
    Onder de fans liggen de meningen verdeeld, dus ik vroeg me af wat jullie hiervan dachten.
    Dus bij deze, hoe denken jullie hierover?

    HAHA - Joint the band.
    Ik dacht eerst dat je een spelfout had gemaakt.

    Achja, I couldn't care less. Wie er ook uit geschopt wordt, ik luister er toch niet naar.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sorry, maar ik vind de naam Joint the band echt te leuk bedacht ;$

    Louis en Zayn zijn te ver gegaan en om het te filmen vind ik al helemaal belachelijk. Ik snap heus wel dat hun ook jong zijn en ik gun hun hun plezier echt wel maar als ze zo'n grote invloed hebben vind ik dat niet heel slim van hun.
    Om ze eruit te gooien vind ik nog belachelijker, kom op zeg. Verder met One Direction zonder hun? Dan is het geen One Direction meer. Als het een keer gebeurd vind het prima maar zodra het vaker gaat gebeuren weet ik niet zeker of het verstandig is om zo door te gaan.


    wat was dit ookalweer

    Eerlijk gezegd boeit het me vrij weinig.
    Maar kom op, het is maar een joint :'D Waar maken ze zich druk om..


    El Diablo.

    ik vind het absoluut niet leuk dat ze het hebben gedaan, maar toch blijf ik ze steunen. Sorry voor alle Bieber fans, maar dit moet ik wel even zeggen. Justin Bieber is al veel te vaak in de gevangenis gekomen enzo, maar is toch ook niet gestopt met zingen? waarom zouden ze dan Zouis eruit schoppen?!

    Het is maar een joint. Ze zijn geen smack aan het spuiten of zo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het feit dat ze het doen vind ik niet zo schokkend of erg. Maar dat ze het filmen is wel erg stom..
    Alsof ze wilden dat het op internet kwam.
    Maar ze uit de band doen is een beetje heftige reactie, vind ik. Alsof dat wat oplost.
    Nouja, verder maakt het me eigenlijk niet zoveel uit. Ik was nog fan van ze bij hun eerste album, maar ze zijn in het algemeen super erg veranderd.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Armastus schreef:
    Sorry, maar ik vind de naam Joint the band echt te leuk bedacht ;$

    Louis en Zayn zijn te ver gegaan en om het te filmen vind ik al helemaal belachelijk. Ik snap heus wel dat hun ook jong zijn en ik gun hun hun plezier echt wel maar als ze zo'n grote invloed hebben vind ik dat niet heel slim van hun.
    Om ze eruit te gooien vind ik nog belachelijker, kom op zeg. Verder met One Direction zonder hun? Dan is het geen One Direction meer. Als het een keer gebeurd vind het prima maar zodra het vaker gaat gebeuren weet ik niet zeker of het verstandig is om zo door te gaan.


    Ik geloof zelf ook niet dat ze Zouis eruit gaan schoppen, dan stoppen ze allemaal.

    Er zijn ook mensen die zeggen dat Louis heeft gezegd dat ze dit elke dag doen, maar zo gek zijn ze denk ik ook weer niet.

    COBAI schreef:
    Het is maar een joint. Ze zijn geen smack aan het spuiten of zo.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik vind het niet zo heel schokkend, het past wel bij hun leeftijd. Het is alleen stom van ze dat Louis het heeft gefilmd. Blijkbaar vergeten ze dat ze best wel een grote invloed hebben op hun fans en dat sommige misschien dit ook gaan doen.


    Physics is awesome

    Floreale schreef:
    (...)

    Ik geloof zelf ook niet dat ze Zouis eruit gaan schoppen, dan stoppen ze allemaal.

    Er zijn ook mensen die zeggen dat Louis heeft gezegd dat ze dit elke dag doen, maar zo gek zijn ze denk ik ook weer niet.


    Echt eah. Maar als ze het idee zouden krijgen om zonder ze verder te gaan zou mijn Directionerfanheid echt tot het nulpunt dalen.
    Maar daar moet je echt gemeen voor zijn.

    En als Louis het iedere dag doet kan ik niets meer zeggen dan dat hij zijn best maar moet doen. Wij kunnen hem niet helpen en dat moeten we niet proberen. Waarschijnlijk als het waar is komt het management erachter en dan kan heeft hij denk ik een probleem :')


    wat was dit ookalweer

    Cut41D (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Armastus schreef:
    (...)

    Echt eah. Maar als ze het idee zouden krijgen om zonder ze verder te gaan zou mijn Directionerfanheid echt tot het nulpunt dalen.
    Maar daar moet je echt gemeen voor zijn.

    En als Louis het iedere dag doet kan ik niets meer zeggen dan dat hij zijn best maar moet doen. Wij kunnen hem niet helpen en dat moeten we niet proberen. Waarschijnlijk als het waar is komt het management erachter en dan kan heeft hij denk ik een probleem :')


    Het management is er nu ook achter :')
    Maar het was dan ook niet heel erg slim om het te filmen, op z'n zachtst uitgedrukt. (is dat een woord? Lol)

    Tja, ze waren ook echt high en als je high bent dat doe je zulke dingen. Ik erger me trouwens kapot aan Louis' "It's the popo!". :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    COBAI schreef:
    Tja, ze waren ook echt high en als je high bent dat doe je zulke dingen. Ik erger me trouwens kapot aan Louis' "It's the popo!". :')


    Augh ik ook. Schijnbaar kunnen je door drugs ook niet meer bedenken dat je dan als een idioot klinkt? :')

    EDIT: Hoe komt dit filmpje eigenlijk op internet? Heeft ie het er zelf opgezet? ;$

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 23:38 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik heb er niks tegen als gewone mensen een joint roken, dus van hen maak ik dan ook geen probleem. Ik erger me er alleen een beetje aan dat ze doen alsof ze nu stoer zijn.


    Take me to wonderland