• Video

    Nadat deze video gepost was, gingen en verhalen rond over dat Zouis uit One Direction geschopt zouden worden. Ook gaat er een verhaal rond over dat er een rechtzaak is en dat ze, als ze die niet winnen, niet verder mogen in de band.
    Zayn en Louis zijn al op het nieuws geweest, met bijvoorbeeld de naam 'Joint the band'.
    Onder de fans liggen de meningen verdeeld, dus ik vroeg me af wat jullie hiervan dachten.
    Dus bij deze, hoe denken jullie hierover?

    Ik vond Zayn eigenlijk echt schattig/grappig in de video hahahahahaha. Louis vond ik wel een ass, tho. Maar een beetje dom dat ze het filmden, I guess? Al vind ik het nog wel raarder dat de securityguards gewoon meerookten, aangezien zij degenen zijn die de jongens moeten "beschermen". Het lijkt me niet dat ze zulk werk kunnen doen terwijl ze high zijn, maar goed.

    Oh en ik vond het wel leuk dat ze zeiden dat hun merch shit is en dat ze hun image haten. Tell them the truth :'D.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    COBAI schreef:
    Het is maar een joint. Ze zijn geen smack aan het spuiten of zo.


    En dit ook.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik vind het dom dat ze een joint roken, maar dat heeft meer met mijn persoonlijke afkeer tegen drugs/roken te maken. Ook erger ik me behoorlijk aan hun gedrag en dan vooral aan Louis, ik vind het gewoon respectloos tegenover die agent. Maar dat er zo'n ontzettende heisa wordt gemaakt om die joint, vind ik zwaar overdreven. Ik ken een hoop mensen van hun leeftijd die veel zwaardere middelen gebruiken.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Een jointje, eigenlijk best lachwekkend. De meeste beroemdheden waar ik fan van ben zijn drugsverslaafd, of zijn het geweest.
    Maar zo zie je maar weer dat - dat lieve boybandje waar tienermeisjes geobsedeerd door zijn toch niet zo braafjes is. Was te verwachten.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik vraag me trouwens wel af waarom en hoe dit filmpje online is gekomen. In het begin van het filmpje zegt een van die mannen voorin: ‘Are we allowed to talk contraband in this?’, waarop Louis antwoordt: 'Yes, of course, that's what it's about.' Geeft me toch wel de indruk dat dit filmpje is gemaakt met de intentie om het online te zetten, maar ik vraag me af wat hun bedoeling hiermee was. Op het einde kraken ze ook hun eigen boek af. Willen ze hiermee een statement naar hun management maken, of zo?


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Wat heb ik gemist? Wat is er gebeurd?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh ik heb over de link heengelezen. Ze moeten het zelf weten, maar als ze uit elkaar gaan, annuleer ik mijn ticket, want 1D bestaat uit vijf mensen. Anders is het geen 1D meer. -vind ik. Lang leve een annuleringsverzekering.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik denk niet dat ze uit elkaar gaan to be honest. Het is algemeen bekend dat Zayn niet vies is van wiet. Maar ook ik vraag me af hoe dat filmpje is uitgelekt. Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze het zelf online hebben gezet, zeker omdat er een watermerk van een of andere krant op zit, maar hoe kan iemand nou aan zo'n filmpje raken?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Joint the band :') ik wist meteen dat dit over Zayn en Louis ging.

    Een joint, waar maakt iedereen zich nou druk om? Ze zijn oud genoeg daarvoor, en wie in de muziekindustrie heeft nou nog nooit drugs of iets dergelijks gebruikt? Justin Bieber, Miley Cyrus, P!nk etc. doen het toch ook wel eens?

    Ik ging dat filmpje gister op school kijken. Ik vind het eigenlijk wel grappig, Louis' stem is wel leuk als ie high is. "That's the po po!"

    Maar liever niet dat ze het dagelijks doen en dat het hun kapot maakt, of high op het podium staan. Want dat gaat dan ook wel een beetje te ver.
    Maar uit de band gezet worden gaat ook veel te ver.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Misschien heeft een stomme fan zijn telefoon wel gestolen en gehackt.^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Er is een foto van een facebookbericht van Louis, daarin staat dat het fake is en dat ze het alleen maar hebben gefilmt om de andere jongens voor de gek te houden.
    Maar ik weet niet of dit echt is, zoiets kan je makkelijk namaken..

    Wat ik eigenlijk had verwacht is dat ze op twitter zouden zetten dat het dom van ze is. Nou nee dus, helemaal niks.
    Ergens vind ik het wel zielig voor ze, het is redelijk bekend dat genoeg mensen ooit drugs proberen maar dat het dan bij hun meteen op internet komt er het zo vreselijk is.

    EDIT: Ik lees nu pas de reactie boven me. Oh wauw Louis. Beter geef je toe dat je het hebt gedaan en dat het dom was dan dat je zo gaat doen, nu blijft het drama :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 10:33 ]


    wat was dit ookalweer

    Wauw serieus? Eigenlijk vind ik dit best geniaal, maar echt waar maakt iedereen zich druk over? Het is maar een joint en zij mogen zelf kiezen wat ze met hun leven doen. En het is ook niet zo dat ze nou tijdens ieder optreden stoned op het podium staan ofzo.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Floreale schreef:
    Er is een foto van een facebookbericht van Louis, daarin staat dat het fake is en dat ze het alleen maar hebben gefilmt om de andere jongens voor de gek te houden.
    Maar ik weet niet of dit echt is, zoiets kan je makkelijk namaken..

    Dat geloof ik niet. Sowieso zijn foto's van berichten onbetrouwbaar als shit, zo kan ik bij wijze van spreken Freddie Mercury laten zeggen dat-ie fan is van Justin Bieber, zoiets kan je echt heeel makkelijk photoshoppen. Daarbij, je kunt zo makkelijk niet iets in scène zetten.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 10:35 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vinception schreef:
    Joint the band :') ik wist meteen dat dit over Zayn en Louis ging.

    Een joint, waar maakt iedereen zich nou druk om? Ze zijn oud genoeg daarvoor, en wie in de muziekindustrie heeft nou nog nooit drugs of iets dergelijks gebruikt? Justin Bieber, Miley Cyrus, P!nk etc. doen het toch ook wel eens?

    Ik ging dat filmpje gister op school kijken. Ik vind het eigenlijk wel grappig, Louis' stem is wel leuk als ie high is. "That's the po po!"

    Maar liever niet dat ze het dagelijks doen en dat het hun kapot maakt, of high op het podium staan. Want dat gaat dan ook wel een beetje te ver.
    Maar uit de band gezet worden gaat ook veel te ver.


    Waarschijnlijk gaat het niet alleen om de joint, maar ook dat ze op het einde hun eigen boek afkraken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!