• Hey, ik heb samen met mijn beste vriendin 2 kaartjes op een veiling gewonnen voor de fashionweek. Ja... de fashionweek. Wij gingen helemaal uit ons dak omdat we al de hele middag bezig waren met bieden. Maar we zijn nog nooit op zo iets geweest, en we weten dat het nog heel lang duurt maar we zitten natuurlijk als 2 beste vriendinnen nu al na te denken over wat we aan moeten trekken. Dus wat draag je naar een fashionweek ? Ideeën zijn altijd welkom!

    En om dit topic een beetje nuttig te houden, gaat een van jullie ook of ben je er ooit een keer geweest ?



    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Grizzly schreef:
    meestal is de stijl die rond de fashionweek is eerder casual chich/street style.

    klik





    Dankje, dat ziet er wel gaaf uit :3.
    En de rest ook allemaal bedankt !! En dat plezier gaat vast wel lukken :')


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Ik heb qua make-up net gelezen dat oranje lipstick helemaal hip is. En dan vooral met heftige wenkbrauwen en verder geen oogmake-up.
    Misschien dat je daar iets mee kan? :Y)
    Overigens vind ik het zelf heel lelijk staan bij sommige mensen dus je moet wel kijken of het je staat ;$


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Ik heb qua make-up net gelezen dat oranje lipstick helemaal hip is. En dan vooral met heftige wenkbrauwen en verder geen oogmake-up.
    Misschien dat je daar iets mee kan? :Y)
    Overigens vind ik het zelf heel lelijk staan bij sommige mensen dus je moet wel kijken of het je staat ;$


    haha die wenkbrauwen worden nog lastig want zelf heb ik lichtbruine dunne wenkbrauwen hehe.
    Maar bedankt voor de tip !! Misschien word die lippenstift het wel, maar dan moet ik hem eerst zeker een keer uitproberen...


    I think you have to take me for me ~ Harry styles