• Hey, ik heb samen met mijn beste vriendin 2 kaartjes op een veiling gewonnen voor de fashionweek. Ja... de fashionweek. Wij gingen helemaal uit ons dak omdat we al de hele middag bezig waren met bieden. Maar we zijn nog nooit op zo iets geweest, en we weten dat het nog heel lang duurt maar we zitten natuurlijk als 2 beste vriendinnen nu al na te denken over wat we aan moeten trekken. Dus wat draag je naar een fashionweek ? Ideeën zijn altijd welkom!

    En om dit topic een beetje nuttig te houden, gaat een van jullie ook of ben je er ooit een keer geweest ?



    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Als ik een meisje was, had ik denk ik gewoon een jurkje aan gedaan met hakken :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Selle schreef:
    Als ik een meisje was, had ik denk ik gewoon een jurkje aan gedaan met hakken :W


    Die hakken doe ik waarschijnlijk wel want ik ben maar 1.60 en anders val ik daar helemaal niet op tussen al die modellen. Haha


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Selle schreef:
    Als ik een meisje was, had ik denk ik gewoon een jurkje aan gedaan met hakken :W


    Dat, maar dan niet wanhopig overdreven op willen vallen, zoals je nog wel eens ziet op tv :')


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    (...)

    Dat, maar dan niet wanhopig overdreven op willen vallen, zoals je nog wel eens ziet op tv :')


    Ja daar heb je gelijk in, maar ik hou dan ook niet van dat soort opvallen haha.


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Een basic jurkje wat niet te veel opvalt, en hakken. Oh en natuurlijk een tasje. ^^
    Ik ben er nog nooit geweest, maar het zou me wel leuk lijken.

    Hanaemi schreef:
    Een basic jurkje wat niet te veel opvalt, en hakken. Oh en natuurlijk een tasje. ^^
    Ik ben er nog nooit geweest, maar het zou me wel leuk lijken.


    Oehh ik hou van tasjes :3


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    AmarePuella schreef:
    (...)

    Oehh ik hou van tasjes :3

    En dan bedoel ik een clutch, dus niet zo'n 'grote' tas die je mee neemt naar de stad toe. :')

    Hanaemi schreef:
    (...)
    En dan bedoel ik een clutch, dus niet zo'n 'grote' tas die je mee neemt naar de stad toe. :')


    whaha, ja oké dat begrijp ik :)


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Hanaemi schreef:
    (...)
    En dan bedoel ik een clutch, dus niet zo'n 'grote' tas die je mee neemt naar de stad toe. :')
    Een trolly


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    chic en klassevol^^
    Iets wat een beetje in de mode is ook.
    Ik denk dat je vooral moet zorgen dat niet alleen je outfit, maar ook je assesoires, make-up en haar in orde zijn^^
    Maar ga ook niet over de top, doe het nonchalant, alsof je je iedere dag zo opmaakt^^

    Ik ben trouwens stiekem echt heel erg jaloers ^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik vind ook wel naast wat hierboven veel genoemd wordt, dat je iets moet aantrekken wat bij jezelf past (eigen style), natuurlijk wel iets wat trend is, maar het moet wel bij je passen (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Super bedant voor alle tips ! xoxo hier kan ik wat mee :D.
    Ik heb al wat op gezocht en ik vind iets zoals dit wel leuk:







    Maar met al die tips kan ik wat !


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Ik ben er nog nooit geweest, maar ik wil er graag een keer naar toe! Veel plezier alvast. ^^


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wat geweldig zeg! Dat lijkt me echt gaaf om een keer te zien :3


    26 - 02 - '16

    meestal is de stijl die rond de fashionweek is eerder casual chich/street style.

    klik



    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 23:37 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.