• Rieh nuk ej la ej seitartsurf, ehcsirofue netnenmom ne slesnipsnesreh tjiwt.
    Sud tiz ej stei srawd? Beh ej nemelborp? Si ej ejsji tein rekkel? Fo loev ej ej nooweg oz dnettezton jilb ne liw ej tad tem ed tser nav Letziuq neled?
    Fjirhcs reih sella nav ej fa.

    ~

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hypocriete zooi allemaal. No way in hell dat ik jou nu een berichtje stuur. Eerst zitten zeuren op een ander en het nu gewoon zelf ook doen. Jaja, heldin.


    From these ashes, I will rise

    Heel erg leuk voor jou allemaal. Echt, ik ben blij voor je. Wrijf het er alleen niet zo in aub. Dank u zeer.


    Hamartia

    Jullie zijn lief. (bloos)


    help

    O_o
    Hoevaak kun je wel niet je profielfoto veranderen? Like, twintig keer per dag ofzo?


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat is wel iets waar ik spijt van heb, ja.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een zwaardvechter wiens naam 'beroemd met de speer' betekent. Fuck logic...


    Stenenlikker

    Ik had het kunnen weten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb echt zin om te huilen. Ik voel me waardeloos, talentloos, saai, zonder vrienden. Ik zit de hele dag door te piekeren en me zorgen te maken over wat anderen wel niet over mij denken, wat er moet gebeuren nu, wat ik moet doen met m'n leven. Mijn enige hoop is woensdag, maar ook daarvoor ben ik bang, want wat als dat niet doorgaat omdat mijn vader dat niet wil?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Morgen rijles theorie examen T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omg, ik ben zo trots op mijn beste vriendin die haar rijbewijs heeft gehaald! _O_


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kijk Star Wars en ik zie nu hoe raar het eigenlijk is. Alsof mensen serieus zo makkelijk om te praten zijn om ineens tegen al zijn vrienden te keren om duister te worden, terwijl dit ervoor niet zo was. Weird ass shit.


    Your make-up is terrible

    Kyojin schreef:
    Een zwaardvechter wiens naam 'beroemd met de speer' betekent. Fuck logic...

    Oberyn?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oberyn schreef:
    (...)
    Oberyn?


    Nope, zo'n gast die ik ken.


    Stenenlikker

    *feeling pretty*
    Hihi, ik heb echt zin in vanavond (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Vandaag weer eens diehard gaan werken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt