• De video


    Samen met een aantal vriendinnen heb ik een YouTube kanaal en daarvoor gaan we morgen een video opnemen. Het wordt een Dare video en daar hebben we natuurlijk dares voor nodig. Nou hebben we er al een aantal - een stuk of 30 - door een berichtje op tumblr, alleen zijn ze daarvan niet allemaal haalbaar of het zelfde.
    Mijn vraag is of jullie kunnen helpen met dares verzinnen! Je kan gewoon hieronder een dare sturen, maar het mag ook op een andere manier zodat we je tumblr blog/twitter in onze video kunnen promoten en een printscreen van je dare kunnen maken en in de video kunnen plaatsen.

    Voorbeeldje:



    Hier kan je een dare sturen - het liefst wel in het engels - via twitter/tumblr:
    Twitter [@BxFxOfficial]
    Tumblr

    Alvast heel erg bedankt!
    x

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 21:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zin in morgen :)

    Verkeerd gelezen.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 16:07 ]


    26 - 02 - '16

    Okay even zo ver ik het snap, ik maak een filmpje met een dare die jullie dan uitvoeren?


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Okay even zo ver ik het snap, ik maak een filmpje met een dare die jullie dan uitvoeren?

    Nee, jij bedenkt gewoon een dare en die voeren wij uit in het filmpje haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Flirt with the friend on your right hand. Pretend it's a cute boy you're having a crush on.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mag ik vragen hoeveel geld je uitgeeft aan credits? Want er staat best vaak iets van jouw in de spotlights haha

    siriusblxck schreef:
    Mag ik vragen hoeveel geld je uitgeeft aan credits? Want er staat best vaak iets van jouw in de spotlights haha

    Geen idee, tbh :3 niet veel iig

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 17:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I dare you to take the cinnamon challenge (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    I dare you to take the cinnamon challenge (cat)

    Dank je (: die hebben we al eens gedaan vreselijke challenge maar misschien doen we m nog wel een keer aangezien hij zo vaak aangevraagd wordt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I dare you to call your crush and have a talk for a few minutes. :'D

    Hanaemi schreef:
    I dare you to call your crush and have a talk for a few minutes. :'D

    Oh gosh ahaha, gelukkig heb ik geen crush atm, maar de andere twee wel hehe


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh oh and I dare you to go to the door from your neighbours and ask them for sugar or something; as they walk away to get it you should walk away. Make sure you film their reaction. :')

    Lizor schreef:
    (...)
    Dank je (: die hebben we al eens gedaan vreselijke challenge maar misschien doen we m nog wel een keer aangezien hij zo vaak aangevraagd wordt.


    Omnomnom, kaneel. Ik en Alwin (SolidSnake) hebben hem ook gedaan. En gehaald, dat wel x] Maar hij is idd vreselijk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Sorry ik kan het niet dusdanig in het engels zetten dat jullie het begrijpen :3

    I dear you... om die heerlijke (huhum) groenten hapjes van baby's te eten uit die potjes. En neej niet zelf kiezen want dan kies je er een die je zeker lekker denkt te vinden. Laat een vriend (in) het potje kiezen en geen fruit potje!!!!

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 17:23 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    • Touch your nose with your tongue. If you are unable to do this you must touch another players nose with your tongue.
    • Go outside and run around, while screaming "I have lost my voice, please help me find it".
    • Name all seven of Snow White's dwarfs. Any you are unable to name in 30 seconds will be written on your arms, legs, belly or face by the other players.
    • Call one person at random who you know and knows you ask them "When a cow laughs, does milk come out it's nose?"
    • Put on a blindfold and feel another players face, see if you can guess who it is buy touch alone.
    • For the next person, who is not a player, that walks into the room give them a hug and refuse to let go.

    Hehehe. Ik heb even wat opgezocht voor je hoor xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.