• De video


    Samen met een aantal vriendinnen heb ik een YouTube kanaal en daarvoor gaan we morgen een video opnemen. Het wordt een Dare video en daar hebben we natuurlijk dares voor nodig. Nou hebben we er al een aantal - een stuk of 30 - door een berichtje op tumblr, alleen zijn ze daarvan niet allemaal haalbaar of het zelfde.
    Mijn vraag is of jullie kunnen helpen met dares verzinnen! Je kan gewoon hieronder een dare sturen, maar het mag ook op een andere manier zodat we je tumblr blog/twitter in onze video kunnen promoten en een printscreen van je dare kunnen maken en in de video kunnen plaatsen.

    Voorbeeldje:



    Hier kan je een dare sturen - het liefst wel in het engels - via twitter/tumblr:
    Twitter [@BxFxOfficial]
    Tumblr

    Alvast heel erg bedankt!
    x

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 21:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga kijken.
    Nou ja, morgen.

    Want eigenlijk moet ik nu slapen haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik moet er wel bij zeggen dat ik het gevoel heb dat jullie het beter in het Nederlands kunnen doen, desnoods met Engelse subs.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Ik moet er wel bij zeggen dat ik het gevoel heb dat jullie het beter in het Nederlands kunnen doen, desnoods met Engelse subs.

    Ja klopt eigenlijk wel, maar we zijn te eigenwijs haha :Y)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.