• De video


    Samen met een aantal vriendinnen heb ik een YouTube kanaal en daarvoor gaan we morgen een video opnemen. Het wordt een Dare video en daar hebben we natuurlijk dares voor nodig. Nou hebben we er al een aantal - een stuk of 30 - door een berichtje op tumblr, alleen zijn ze daarvan niet allemaal haalbaar of het zelfde.
    Mijn vraag is of jullie kunnen helpen met dares verzinnen! Je kan gewoon hieronder een dare sturen, maar het mag ook op een andere manier zodat we je tumblr blog/twitter in onze video kunnen promoten en een printscreen van je dare kunnen maken en in de video kunnen plaatsen.

    Voorbeeldje:



    Hier kan je een dare sturen - het liefst wel in het engels - via twitter/tumblr:
    Twitter [@BxFxOfficial]
    Tumblr

    Alvast heel erg bedankt!
    x

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 21:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gaikotsu schreef:
    • Touch your nose with your tongue. If you are unable to do this you must touch another players nose with your tongue.
    • Go outside and run around, while screaming "I have lost my voice, please help me find it".
    • Name all seven of Snow White's dwarfs. Any you are unable to name in 30 seconds will be written on your arms, legs, belly or face by the other players.
    • Call one person at random who you know and knows you ask them "When a cow laughs, does milk come out it's nose?"
    • Put on a blindfold and feel another players face, see if you can guess who it is buy touch alone.
    • For the next person, who is not a player, that walks into the room give them a hug and refuse to let go.

    Hehehe. Ik heb even wat opgezocht voor je hoor xd.

    hahah ik vind ze leuk, dank je!

    Elmorria schreef:
    Sorry ik kan het niet dusdanig in het engels zetten dat jullie het begrijpen :3

    (...)

    Babyfood challenge omfg hahah dank je!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I dare you to sing your favorite song

    Hihi, heb je er eentje gestuurd via Tumblr onder mijn tumblraccount (drie flinke lepels babyvoeding.. (cat))

    Ben heel erg benieuwd naar de video, haha! Laat je het weten wanneer het online staat? (:


    ars moriendi

    Lizor schreef:
    (...)
    Babyfood challenge omfg hahah dank je!

    Potje helemaal leeg he!
    Hoe ranzig het ook is (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elmorria schreef:
    (...)
    Potje helemaal leeg he!
    Hoe ranzig het ook is (cat)

    Oh so gross haha, maar we moeten even kijken of we die doen. We gaan namelijk ook nog een keer de "what's in my mouth" challenge doen (blinddoek op en raden wat de andere in je mond stopt) en misschien doen we die dan wel.

    Ik zal btw een linkje in dit topic plaatsen zodra we de video online zetten!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bekijk het account van de Janoskians eens, die doen genoeg challenges ^^

    Oeh subscribed, ik ben nieuwsgierig :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tootles schreef:
    Oeh subscribed, ik ben nieuwsgierig :Y)

    Yaay dank je (: en let alsjeblieft niet te veel op alle oude filmpjes haha, er komen een aantal nieuwe verbeterde aan. Sommige oude zijn op zich wel leuk, maar 90% is niet echt bepaald geweldig :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Yaay dank je (: en let alsjeblieft niet te veel op alle oude filmpjes haha, er komen een aantal nieuwe verbeterde aan. Sommige oude zijn op zich wel leuk, maar 90% is niet echt bepaald geweldig :')



    niet bepaald? hahaha

    xDayoA schreef:
    (...)


    niet bepaald? hahaha


    RT RT RT ze zijn zeg maar 1000000% vreselijk tbh

    Play a scene from the funniest, or scariest, or saddest film you've ever seen. Every time you can't talk without laughing (or can't talk at all because of laughing), you put something (like candy, for example), chosen by the other players, in your mouth. Try to finish the scene XD

    Tip: Omdat het voor youtube is, zou ik zorgen dat het een bekende film is, of een bekend stukje. Iets uit titanic of zo, king of the world and stuff. Dan betrek je de andere spelers er ook bij ;P

    Ik heb deze deels zelf bedacht, dus ik hoop dat hij leuk genoeg is... :)

    Succes met het filmpje!


    "The difference between genius and stupidity is: Genius has it's limits." - Albert Einstein

    Truefantasy schreef:
    Play a scene from the funniest, or scariest, or saddest film you've ever seen. Every time you can't talk without laughing (or can't talk at all because of laughing), you put something (like candy, for example), chosen by the other players, in your mouth. Try to finish the scene XD

    Tip: Omdat het voor youtube is, zou ik zorgen dat het een bekende film is, of een bekend stukje. Iets uit titanic of zo, king of the world and stuff. Dan betrek je de andere spelers er ook bij ;P

    Ik heb deze deels zelf bedacht, dus ik hoop dat hij leuk genoeg is... :)

    Succes met het filmpje!


    Hahah leuk bedacht! ;)

    Lizor schreef:
    (...)
    Yaay dank je (: en let alsjeblieft niet te veel op alle oude filmpjes haha, er komen een aantal nieuwe verbeterde aan. Sommige oude zijn op zich wel leuk, maar 90% is niet echt bepaald geweldig :')


    Hahahaha nee :') Ik vind ze echt leuk tbh


    Everything is illuminated by the light of our past.

    • The Mayonnaise Challenge: eat as fast as possible a whole jar of mayonnaise.
    • The Blind Folded Make-up Challenge.
    • You put water in your mouth and then you have to gargle your favourite song. The other one needs guess it.
    • The Seven Seconds Challenge: Somebody says something that the other one has to do in 7 seconds.
    • Not My Arms Challenge: (even in het Nederlands uitleggen) Je hebt twee personen. De armen van persoon 1 worden vervangen door de armen van persoon 2. Als je begrijpt wat ik bedoel. En dan doen jullie elkaars make-up of maken jullie een sandwich ofzo. Dat is super moeilijk!
    • Chubby Bunny :)
    • Salt Challenge: eat a spoonful of salt or snif it or maybe the Salt and Ice Challenge (maar die lijkt me echt pijnlijk!)
    • Put ice cubes in your t-shirt or your pants.
    • Brush your teeth with chocopaste or something like that.

    Ok, hopelijk ben je hier iets mee :)


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Tootles schreef:
    (...)

    Hahahaha nee :') Ik vind ze echt leuk tbh

    Haha thank you (: x

    @Popplewell dank je!!! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.