• Ik heb zo'n soort topic al een keer eerder gemaakt maar blijkbaar blijft het een heel interessant onderwerp aangezien topic.
    Ik vraag me namelijk echt af wat er zo leuk is om je favoriete karakter/idool gay te maken? Ik heb niks tegen homo's maar ik kan niet verzinnen waarom het zo leuk zou zijn om twee mensen plotseling gay te maken terwijl ze, na eigen zeggen, hetero zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat bedoel je nu eigenlijk precies met bromance? Want ik zie dat altijd als een vriendschappelijke relatie, niet meer dan dat. Als het over romantisch of verder gaat, zie ik het als slash of yaoi in het geval dat het twee guys zijn.
    Ik heb met beiden eigenlijk nogal weinig moeite, maar dan alleen als het over fictieve personages gaat. Ik heb sowieso helemaal niks met 'echte' mensen shippen, of het nou bandleden zijn of mensen die je persoonlijk kent, dat vind ik gewoon raar (sorry) en een beetje disturbing. Vooral als je dan twee mensen gaat shippen die gewoon hetero zijn maar ze als homoseksueel koppel bij elkaar gooit. Maar fictieve mensen? Geen probleem. Ik ship zoveel yaoi koppels. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    :Y)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 20:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Avarosa, een paar pagina's terug: volgens mij heb ik jou nooit een bromance-hatende-homofoob genoemd. Mijn excuses als dat wel zo is overgekomen, want dat was oprecht niet mijn bedoeling (:

    Hm, ik begrijp jullie, denk ik. Hetgeen jullie er erg aan vinden, is dus een beetje een combinatie tussen het feit dat het om echte mensen gaat en dat het tegen de geaardheid van die mensen in gaat? Oke, duidelijk, thanks voor het antwoorden!

    Misschien vinden mensen die bandleden van bijvoorbeeld One Direction op een romantische manier shippen dat niet zo'n probleem, omdat de leden van One Direction het zelf ook niet zo'n groot probleem vinden? Dit is slechts speculatie, hoor, maar als One Direction het echt heel erg zou vinden dat hun fans denken dat ze homoseksueel zijn, zouden ze dan echt zo veel lichamelijk contact hebben als nu? Ik beweer nu niet dat ze ook echt homo zijn maar ik denk wel dat ze 'onze' speculaties (en bromancefanfictie en -fanart) niet heel rampzalig vinden.

    Voor de rest zijn er van One Direction een heleboel foto's en filmpjes waarop ze elkaar aanraken op een manier die de fans 'feels' geeft. Even wat voorbeeldjes uit het meest populaire ship (Louis Tomlinson en Harry Styles):


    Shippers zien die foto's, vinden dat ontzettend schattig, krijgen daar 'feels' door en raken geïnspireerd. Daarvoor hoef je helemaal niet te geloven dat ze echt een relatie hebben. Zoals ik al heb gezegd, voor mij gaat het om het gevoel dat ik door dat soort foto's krijg. Zo simpel is het. Geen pervy fantasieën of rare complottheorieën (:


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."