Avarosa schreef:
Ik vind er maar niks aan en snap ook niet hoe je er op komt om zoiets te shippen eigenlijk. Maar dat zal wel aan mij liggen. En dat is niet omdat ik een fobie heb voor homo's ofzo, het is gewoon fout dat je bandleden of broers met elkaar shipt.
Waarom is dat 'gewoon fout'? Ik kan begrijpen dat je het niet fijn vindt om te lezen over twee broers die een relatie krijgen, maar bandleden? Shippen is een gevoel dat je hebt. Het is niet alsof alle shippers ook daadwerkelijk geloven dat er een relatie is of dat shippers hun twee idolen hardhandig dwingen om homoseksueel te worden. Het is meer iets als 'oh, hé, die twee bandleden zijn wel heel schattig samen op die foto. Wat lief. Goh, dit geeft me veel inspiratie, zeg, het zou zonde zijn als ik daar niks mee deed. Laat ik er een verhaal over schrijven!' Ik snap echt niet wat daar fout aan is.
@Armastus: ja, dat denk ik ook. Beetje jammer dat er altijd zo overhaast gegeneraliseerd wordt. Lang niet alle shippers zijn zo.
"Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."