• LALALA.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Bohemen schreef:
    (...)

Stiekem heb ik er geen seconde aan gedacht om die te nemen, HAHA. Maar ik ga eerst iets anders proberen. ;3

Oh my gosh. Ik vind hem wel tof! c:

Danmarks Dynamite.

HAI LIEKIEEE <3

Ik ben weer thuis en ik voel me natvies.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Muh, twee abo's verloren. D:

We doen alsof er niks is gebeurd, lol. Het was wel awkward. Niet bij mij, maar bij mijn vriendinnen :')

I don't want you to die, I want you to suffer.

Ik verveel me een beetje :'D

Welke foto moet ik kiezen voor mijn profiel?
    Niet kijken als je niet tegen foto's van donuts en macarons kan, omdat je anders gek wordt van zlkahtqulahejlkuhikla;jhusdjkf-heid. Ghehehe.

Ik speelde weer voor mod ghehehehehe

Die eerste, of die hele roze/rode donuts. Die twee maar laatste. (Of desnoods die erboven).

Danmarks Dynamite.

Roze donuts, denk ik. :3

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Ik verveel mij, maar ik heb echt geen puf voor de computer. Ik ga gewoon niets doen. (wbw)

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Memoria schreef:
    Ik verveel mij, maar ik heb echt geen puf voor de computer. Ik ga gewoon niets doen. (wbw)

Wat ga je mij snappen dan? Hahahahahahaha.
    Ik moet tafel dekken, zo meteen pannenkoeken eten jeeeeuhj.

Heeeeeeeeeuj. :Y)

Danmarks Dynamite.

Wilkinson schreef:
    Heeeeeeeeeuj. :Y)

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

(krul)

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Volgens mij ga ik kotsen. :W

Ieuw Aniek.

Danmarks Dynamite.