Nicosia schreef:
(...)
Vlaanderen bedoel je? (:
Ik ben nog te jong, maar ik zou op de NVA gestemd hebben. Als enige van Q blijkbaar. Ik zou nooit op de SP.A. kunnen stemmen. Fijn dat ze welvaart voor iedereen willen, maar niet ten koste van mensen die meer verdienen. En een partij die een dag voor de verkiezingen plots tegen het hoofddoekenverbod is voor extra stemmen, ik snap niet hoe mensen daarop kunnen stemmen. En Bart De Wever vind ik echt een fantastische man. De Latijne quotes maken het af. Dus ik was blij met de uitslag. Nu hopen dat Di Rupo geen premier blijft.
Hij sprak het Latijn niet eens juist uit.
Goed, niet alles wat De Wever zegt is belachelijk, maar ik zou nooit, nooit, nooit op N-VA stemmen, gewoon om de mensen die achter N-VA staan. Ik bedoel: Waar denk je dat al die Vlaams Blokkers naartoe zijn met hun stem? En ook omdat ze in woorden niet racistisch zijn, maar in daden wel.
Voor SP.A zou ik wel stemmen op de gemeenteverkiezingen, omdat Groen er hier niet is. Het is door SP.A dat we zoveel sociale zekerheid hebben, dat iedereen zoveel sociale zekerheid heeft. Moesten zij er niet geweest zijn, zaten we hier ook maar te vorten.
Maar ach, ik zou ook niet voor de PS gestemd hebben als ik in Wallonië gewoond zou hebben, gewoon omdat elke regering die zo lang aan de macht is corrumpeert.
Tja, ik blijf voor Groen/Ecolo en als ik op die op de één of andere manier niet zou kunnen stemmen als ik zou mogen stemmen, zou ik voor SP.A gaan.
Maar dat is mijn mening, natuurlijk ^^
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried