• De stelling van vandaag luidt:
    Tegenwoordig worden mensen veel te snel verdacht van iets.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb geen idee, heb er niet zo'n ervaring mee.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tja, als je je verdacht gedraagt is dat niet moeilijk...

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 0:45 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee meestal kijken ze altijd naar 1 ras ofzo, vind ik dan. Enja, maar ja ik ben het er eigenlijk wel mee eens... Maar als je verdacht lijkt en ook zo doet lijkt het mij niet moeilijk ofzo, en best wel logisch dat mensen dat snel doen...-aa-

    Eens.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    eens.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik denk het niet. Volgens mij wordt je niet zo snel als verdachte van iets aangekaart. Zo wel, dan bewijzen ze best vaak dat jij het niet bent (als je ook daadwerkelijk onschuldig bent). Die mensen die je op tv zit, die onschuldig in de gevangenis zitten, dat zijn er maar enkelen.


    To live would be an awfully big adventure

    Mile schreef:
    Nee meestal kijken ze altijd naar 1 ras ofzo, vind ik dan. Enja, maar ja ik ben het er eigenlijk wel mee eens... Maar als je verdacht lijkt en ook zo doet lijkt het mij niet moeilijk ofzo, en best wel logisch dat mensen dat snel doen...-aa-


    Infinitum schreef:
    Ik denk het niet. Volgens mij wordt je niet zo snel als verdachte van iets aangekaart. Zo wel, dan bewijzen ze best vaak dat jij het niet bent (als je ook daadwerkelijk onschuldig bent). Die mensen die je op tv zit, die onschuldig in de gevangenis zitten, dat zijn er maar enkelen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Scotland schreef:
    Ik heb geen idee, heb er niet zo'n ervaring mee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik denk wel dat de mensen steeds achterdochtiger worden en dus sneller iemand onterecht verdenken van iets of veroordelen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb geen idee hoe dat zit. Ik ga nu niet een stelling beantwoorden waarvan ik zelf het antwoord niet eens weet :'D Misschien was het vroeger gewoon hetzelfde? Who Knows?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 10:05 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Mensen worden veroordeeld op uiterlijk en kleding dus ik zeg ja


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Soms wel ja.. xD


    Where words fail, music speaks

    Ben d'r zo mee-EENS.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Scotland schreef:
    Ik heb geen idee, heb er niet zo'n ervaring mee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    eens