• Pandabear hugs for all of you. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Debbaut schreef:
    (...)

    Maar moet het daarom gemeen zijn?


    Het kan vriendelijker, maar zoals ik zei, Nikki is nu eenmaal zo, je kan van haar niks anders gaan verwachten. Haar reactie achteraf vond ik nog best ok. En ik wil haar nu hier niet gaan verdedigen of zo, maar andere hoeven mensen zoals haar ook niet de grond in te boren omdat zij zo reageert. Als jij onvriendelijk tegen haar reageert dat ze niet zo moet bitchen, zijn jullie ook bitchie bezig, dat komt uiteindelijk een beetje op hetzelfde neer.


    16 - 09 - '17

    Niks gevolgd, weet van niks.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind mezelf niet bitchy doordat ik dit zeg, maar ik zal er wel over ophouden (Y)

    Foraoise schreef:
    (...)

    Het kan vriendelijker, maar zoals ik zei, Nikki is nu eenmaal zo, je kan van haar niks anders gaan verwachten. Haar reactie achteraf vond ik nog best ok. En ik wil haar nu hier niet gaan verdedigen of zo, maar andere hoeven mensen zoals haar ook niet de grond in te boren omdat zij zo reageert. Als jij onvriendelijk tegen haar reageert dat ze niet zo moet bitchen, zijn jullie ook bitchie bezig, dat komt uiteindelijk een beetje op hetzelfde neer.


    Ja, die reactie was wel goed. Maar als ze dat meteen zou zeggen, zou het alweer iets leuker overkomen.

    Foraoise schreef:
    (...)

    Het kan vriendelijker, maar zoals ik zei, Nikki is nu eenmaal zo, je kan van haar niks anders gaan verwachten. Haar reactie achteraf vond ik nog best ok. En ik wil haar nu hier niet gaan verdedigen of zo, maar andere hoeven mensen zoals haar ook niet de grond in te boren omdat zij zo reageert. Als jij onvriendelijk tegen haar reageert dat ze niet zo moet bitchen, zijn jullie ook bitchie bezig, dat komt uiteindelijk een beetje op hetzelfde neer.


    Ik heb niet onvriendelijk gereageerd hoor.:p

    je zegt bepaalde dingen gewoon niet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Schuester schreef:
    Ik vind mezelf niet bitchy doordat ik dit zeg, maar ik zal er wel over ophouden (Y)


    Ik richt me ook niet persoonlijk naar jou, ik deel het gewoon mee zoals ik het zie.


    16 - 09 - '17

    Schuester schreef:
    (...)

    Ja, die reactie was wel goed. Maar als ze dat meteen zou zeggen, zou het alweer iets leuker overkomen.


    En dit ook btw.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zal er wel over ophouden ;)


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Ik zal er wel over ophouden ;)


    Me to, ik wil niemand beledigen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ik richt me ook niet persoonlijk naar jou, ik deel het gewoon mee zoals ik het zie.


    't Is wel goed hoor (:

    Debbaut schreef:
    (...)

    Me too, ik wil niemand beledigen.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Me too, ik wil niemand beledigen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lol, Eva komt binnenvallen xd

    Hey Evatje, leuke username (:


    16 - 09 - '17

    Goede dag allemaaaal.
    Lekker weertje he

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 18:08 ]