• Pandabear hugs for all of you. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Novoselic schreef:
    (...)
    Daar ben ik het mee eens, al vond ik Ellen en Eef ook heel goed. Sowieso heb ik eigenlijk best veel moeite om de nieuwe mods als mods te zien. xd

    Hahah. Voor mij is het ook allemaal wennen om alle nieuwe mods te herkennen.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 17:37 ]


    -

    Debbaut schreef:
    Ik vind het spijtig dat Bes geen mod meer is, ik vond haar de beste mod van Q.

    Ja, das jammer inderdaad (no_chears)


    -

    Hey!


    16 - 09 - '17

    Ik word gek van bepaalde mensen. Als je de moderators niet cool vindt of zo, houd dat voor je en zeik niet zo. Zelf ben je niet beter, hoor.

    Schuester schreef:
    Ik word gek van bepaalde mensen. Als je de moderators niet cool vindt of zo, houd dat voor je en zeik niet zo. Zelf ben je niet beter, hoor.


    Thanks (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schuester schreef:
    Ik word gek van bepaalde mensen. Als je de moderators niet cool vindt of zo, houd dat voor je en zeik niet zo. Zelf ben je niet beter, hoor.


    Niet iedereen heeft dezelfde mening. Het is idd niet leuk dat mensen bitchen om de mods, maar als zij een andere mening over die mensen hebben is dat zo. Je kan hun niet gaan verbieden te zeggen dat ze die of die persoon niet goed vinden of weet ik veel.


    16 - 09 - '17

    Myle schreef:
    (...)

    Thanks (cat)


    Het ging niet over jou, hoor (:

    Schuester schreef:
    (...)

    Het ging niet over jou, hoor (:


    Hope so


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Foraoise schreef:
    (...)

    Niet iedereen heeft dezelfde mening. Het is idd niet leuk dat mensen bitchen om de mods, maar als zij een andere mening over die mensen hebben is dat zo. Je kan hun niet gaan verbieden te zeggen dat ze die of die persoon niet goed vinden of weet ik veel.


    Dat begrijp ik. Maar je kan het op verschillende manieren zeggen.

    Myle schreef:
    (...)

    Hope so


    Als het wel zo zou zijn, had ik het wel gezegd. Maar het gaat echt niet over jou. Ik vond jouw opmerking ook niet raar of zo.

    Okii


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schuester schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik. Maar je kan het op verschillende manieren zeggen.


    Dit dus, er is een verschil tussen een persoon niet mogen en dat die persoon dan ook ''oncapabel'' zou zijn. Wacht gewoon een paar weken af voor je commentaar geeft op een user als mod zijnde.


    Queer zijn is gewoon alles

    Schuester schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik. Maar je kan het op verschillende manieren zeggen.


    Er zijn nu eenmaal mensen die geen blad voor de mond nemen. Ik neem aan dat je reactie vooral op Nikki gericht is? Zij is nu eenmaal iemand die haar meningen zo uit en daar kunnen we niks aan doen.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Er zijn nu eenmaal mensen die geen blad voor de mond nemen. Ik neem aan dat je reactie vooral op Nikki gericht is? Zij is nu eenmaal iemand die haar meningen zo uit en daar kunnen we niks aan doen.


    Maar moet het daarom gemeen zijn?


    Queer zijn is gewoon alles

    Foraoise schreef:
    (...)

    Er zijn nu eenmaal mensen die geen blad voor de mond nemen. Ik neem aan dat je reactie vooral op Nikki gericht is? Zij is nu eenmaal iemand die haar meningen zo uit en daar kunnen we niks aan doen.


    Jep. Ik weet het, maar ik zeg ook wel wat ik denk, maar ik probeer het zo te zeggen dat ik anderen niet kwets.