• Ik moet elke dag naar me oma omdat ze ziek is en daar is en jongen en elke keer als ik langs kom zegt hij stomen dingen zoals "hey blontje zin om te daten" en en paar anderen dinge maar die ga ik niet Zeggen ik wort er echt gek van en als ik er its van zeg begint hij het nog erger te maaken wat moet ik doen help plz

    Kun je er niet met je oma over praten?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zeg gewoon dat je dit niet wilt? Wat is daar moeilijk aan?
    Of je negeert het, en doet oordopjes in je oren als je fiets/loopt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aargh, typfouten
    Ik denk dat je die jongen het best kunt negeren. Waarschijnlijk probeert hij alleen stoer te doen en is de lol er gauw vanaf als je er niet op ingaat.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Menma schreef:
    Aargh, typfouten
    Ik denk dat je die jongen het best kunt negeren. Waarschijnlijk probeert hij alleen stoer te doen en is de lol er gauw vanaf als je er niet op ingaat.


    16 - 09 - '17

    Ik denk dat als je hem compleet negeert voor hem de lol er ook snel af zal zijn? En anders moet je vragen of er iemand met je meekan de volgende keer dat je gaat?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Menma schreef:
    Aargh, typfouten
    Ik denk dat je die jongen het best kunt negeren. Waarschijnlijk probeert hij alleen stoer te doen en is de lol er gauw vanaf als je er niet op ingaat.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Gewoon negeren.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou gewoon droog reageren van, tuurlijk, wanneer had je in gedachten? (voor die vraag op die date) Meestal weten ze dan niet veel meer te zeggen, aangezien het veelal grootspraak is en ze op de eerste plaats al verwachten dat je het negeert of 'nee' zeg of dichtklap. Maar goed, ik heb dan ook te maken met oudere gasten die denken grappig te zijn. Vaak zijn zij dan degenen die met hun mond vol tanden staan, omdat ze dat antwoord niet verwachten XD
    Ik zie alleen net op je profiel dat je 13 bent, dus zo oud zal die jongen dan ook niet zijn. Tenzij het een perverseling is...
    Zelf zou ik dan gewoon met m'n ogen rollen en vragen of hem echt niks beters te doen heeft, of dat hem eens een leven moet gaan zoeken, om hem daarna - zoals iedereen al zegt - te negeren.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oke thanks voor de tipa ik ga hem gwn negeeren

    Menma schreef:
    Aargh, typfouten
    Ik denk dat je die jongen het best kunt negeren. Waarschijnlijk probeert hij alleen stoer te doen en is de lol er gauw vanaf als je er niet op ingaat.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Menma schreef:
    Aargh, typfouten
    Ik denk dat je die jongen het best kunt negeren. Waarschijnlijk probeert hij alleen stoer te doen en is de lol er gauw vanaf als je er niet op ingaat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm. Gewoon negeren lijkt mij. Dan is het lolletje er zo van af en zal het ophouden.


    26 - 02 - '16

    Dit is wat je moet doen.
    Je koopt een zak met van die hondenkoekjes en als je hem ziet staan dan zeg je: "Hé! Het is die hond!"
    "Wanna bicuit, boy? You wanna bicuit?"
    En steeds als hij dan iets zegt, gooi zo'n hondenkoekje in zijn gezicht met de tekst: "Have a biscuit!"
    Dat kan niet misgaan :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Menma schreef:
    Aargh, typfouten
    Ik denk dat je die jongen het best kunt negeren. Waarschijnlijk probeert hij alleen stoer te doen en is de lol er gauw vanaf als je er niet op ingaat.


    The universal language of art.

    Valkyries schreef:
    Ik zou gewoon droog reageren van, tuurlijk, wanneer had je in gedachten? (voor die vraag op die date) Meestal weten ze dan niet veel meer te zeggen, aangezien het veelal grootspraak is en ze op de eerste plaats al verwachten dat je het negeert of 'nee' zeg of dichtklap. Maar goed, ik heb dan ook te maken met oudere gasten die denken grappig te zijn. Vaak zijn zij dan degenen die met hun mond vol tanden staan, omdat ze dat antwoord niet verwachten XD
    Ik zie alleen net op je profiel dat je 13 bent, dus zo oud zal die jongen dan ook niet zijn. Tenzij het een perverseling is...
    Zelf zou ik dan gewoon met m'n ogen rollen en vragen of hem echt niks beters te doen heeft, of dat hem eens een leven moet gaan zoeken, om hem daarna - zoals iedereen al zegt - te negeren.

    Hehe, exactly this.


    † Love? I want to sleep.