• Pandabear hugs for all of you. <3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik verveel me (no_chears) Kan iemand me entertainen ofzo?

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Flikken Gent

@Eva

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Debbaut schreef:
    Flikken Gent

@Eva

Is dat eng? :')

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Oh ja tuurlijk, komt er weer een gast op een aanhangwagen staand met luide muziek schreeuwend dat iedereen moet opstaan. Hoezo spoort mijn wijk niet? :')

That is a perfect copy of reality.

Feileacan schreef:
    (...)
    Is dat eng? :')

Nope! Het is een erg mooie serie!

Ik had ook een dubbel gevoel toen ik zag dat de bèta's er waren hoor. Ik was natuurlijk wel een beetje teleurgesteld, maar ik was zo blij voor Leah dat ik algauw wat minder teleurgesteld was. Bovendien denk ik dat ik gewoon nog niet genoeg ervaring had als twaalfjarige. :')

Maar serieus, ik vind het heel erg erg dat jullie geen mod zijn geworden, zeker omdat er iemand is op die lijst die ik eigenlijk niet geschikt acht al moderator. :')

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Goedemorgen. ;3

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Novoselic schreef:
    Ik had ook een dubbel gevoel toen ik zag dat de bèta's er waren hoor. Ik was natuurlijk wel een beetje teleurgesteld, maar ik was zo blij voor Leah dat ik algauw wat minder teleurgesteld was. Bovendien denk ik dat ik gewoon nog niet genoeg ervaring had als twaalfjarige. :')

Maar serieus, ik vind het heel erg erg dat jullie geen mod zijn geworden, zeker omdat er iemand is op die lijst die ik eigenlijk niet geschikt acht al moderator. :')

WIE. Dat ga je waarschijnlijk niet hier zeggen dus pb me pleaase hahaha ik wil altijd alles weten. :')

Novoselic schreef:

Ik ben vooral teleurgesteld in mezelf dat ik de kans had en die gewoon verpest heb. Ik had namelijk een beslissing gemaakt die zoals je ziet fout is. :')

En over dat er mensen tussen staan die ik niet geschikt acht, dat heb ik ook :')

That is a perfect copy of reality.

Novoselic schreef:

Ik beoordeel niemand op voorhand, ik geef iedereen de kans zich te bewijzen.

Memoria schreef:
    Goedemorgen. ;3

Heyy!

Author schreef:
    (...)

Ik ben vooral teleurgesteld in mezelf dat ik de kans had en die gewoon verpest heb. Ik had namelijk een beslissing gemaakt die zoals je ziet fout is. :')

En over dat er mensen tussen staan die ik niet geschikt acht, dat heb ik ook :')

> PB. (cat)

En dat heb ik dus wel, Jarne, want die persoon ken ik toch redelijk goed van het forum.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Novoselic schreef:
    (...)
    > PB. (cat)

En dat heb ik dus wel, Jarne, want die persoon ken ik toch redelijk goed van het forum.

Nu maak je me toch ook benieuwd.:x

Debbaut schreef:
    (...)

Nu maak je me toch ook benieuwd.:x

Ik weet het neneneeneneneenenenenee.

Feileacan schreef:
    (...)
    Ik weet het neneneeneneneenenenenee.

Pas op, of je mag niet naar flikken kijken.(cat)