• Pandabear hugs for all of you. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Helloooo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ga m'n username veranderen.


    26 - 02 - '16

    Oh een abo vond mijn verhaal niet interessant genoeg, (no_chears)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nou, ik ben hier ook weer eens ^^
    Dus bij deze: Congrats Gail en Aniek! Ik had het niet eens gehaald tot de tweede ronde, maar ik had ook niks verwacht dus dat scheelde heel wat teleurstelling. Volgend jaar probeer ik het niet meer, dan heb ik het te druk met school :/ Naja Q is gezellig genoeg zonder dat ik mod ben en al helemaal met deze leuke nieuwe mods erbij ^^


    From these ashes, I will rise

    Maar Gail... stiekem wil ik nu screenshots van hoe alles er vanuit een mod profiel uitziet. (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik gunde het mezelf (joehoe)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ze hebben het bekendmakingstopic verwijderd. HAHAHAHAxDxDxD


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Roku > Karthus


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    Ze hebben het bekendmakingstopic verwijderd. HAHAHAHAxDxDxD

    HAHAHAHA, WIE HEEFT DAT GEDAAN, LAAT ME RADEN, GAIL EN ANIEK?

    Stiekem vraag ik me nu wel weer af wie er allemaal wel en niet door waren, net als bij de bèta's.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    HAHAHAHA, WIE HEEFT DAT GEDAAN, LAAT ME RADEN, GAIL EN ANIEK?

    Stiekem vraag ik me nu wel weer af wie er allemaal wel en niet door waren, net als bij de bèta's.


    Ik was een van de 'gelukkigen' die door was.


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik zit nu met een dubbel gevoel, ik was blij dat ik de tweede ronde niet gehaald had, vanwege, dingen. Maar die zijn nu opgelost, dus iets van teleurstelling wel maar ik ben zwaar blij voor degene die het wel gehaald hebben.:')
    Volgende keer beter.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)


    Ik snap je dubbele gevoel. Ik had net ook een dubbel gevoel. Ik baalde dat ik niet door was, maar was ook weer blij dat er enkele mensen verbaasd waren dat ik er niet tussen stond.


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    (...)

    Ik snap je dubbele gevoel. Ik had net ook een dubbel gevoel. Ik baalde dat ik niet door was, maar was ook weer blij dat er enkele mensen verbaasd waren dat ik er niet tussen stond.


    Dat ook, maar er zijn nog een aantal dingen gebeurd waardoor ik blij was. Nogal persoonlijk.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dat ook, maar er zijn nog een aantal dingen gebeurd waardoor ik blij was. Nogal persoonlijk.


    Oh, met niet door bedoelde ik dat ik het niet was geworden, beetje verkeerd verwoord. Haha ;x

    Maar ja, leuk dat er dan nog dingen zijn gebeurd waar je blij van bent geworden, probeer je daar maar op te focussen (:


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    (...)

    Oh, met niet door bedoelde ik dat ik het niet was geworden, beetje verkeerd verwoord. Haha ;x

    Maar ja, leuk dat er dan nog dingen zijn gebeurd waar je blij van bent geworden, probeer je daar maar op te focussen (:


    Volgenst mij begrijp je me verkeerd.(:

    Ik ben blij omdat ik het niet ben geworden, maar waardoor dat komt is eerder kwetsend.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!