• Van mij. ^^
    Beginpost please?


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Mij. :Y)
    Nee, volgens mij niet. (:

    LIAR D:
    Ze miste mij natuurlijk (cat)


    From these ashes, I will rise

    Kenobi schreef:
    Lol.
    Mijn neefje is ook een keer naar de Grote Improvisatieshow geweest. Het zit blijkbaar in de familie om een keer een show van ze bij te wonen.


    Ik ben al een keer bij Life 4 you en Typisch Carlo en Irene geweest. We zijn ook uitgenodigd voor Het zijn net mensen.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 22:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)

    Ik ben al een keer bij Life 4 you en Typisch Carlo en Irene geweest. We zijn ook uitgenodigd voor Het zijn net mensen.

    Leuk!
    Het is de bedoeling dat ik zaterdag kaartjes bestel voor DGIS voor volgend jaar.
    Maar dan wil ik in de zaal zitten en niet onder het balkon.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kenobi schreef:
    (...)
    Leuk!
    Het is de bedoeling dat ik zaterdag kaartjes bestel voor DGIS voor volgend jaar.
    Maar dan wil ik in de zaal zitten en niet onder het balkon.


    Moet je betalen?
    Wij kregen ze gewoon omdat we uitgenodigd werden door Carlo en Irene zelf en bij die andere door Paul zelf


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar guys ik ga slapen, zo ver het lukt dan in mn snikhete kamer. ;s
    Bye peepz!


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Nu ga ik echt (zal vast wel weer terug komen maar goed) bye alvast


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BOE!


    16 - 09 - '17

    Myle schreef:
    (...)

    Moet je betalen?
    Wij kregen ze gewoon omdat we uitgenodigd werden door Carlo en Irene zelf en bij die andere door Paul zelf

    Ja, het is de Schouwburg.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn topics en nu ga ik slapen. Wellicht kom ik nog terug als dat niet lukt, maar voor nu: slaap lekker allemaal (:


    26 - 02 - '16

    Kenobi schreef:
    (...)
    Ja, het is de Schouwburg.

    Ooh ik was op mediapark (:
    Nu ga ik echt mensen. Bye


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abadine schreef:
    (...)

    Feestje. *O*
    En ik heb hem ghehe. ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ben ook weg.
    Doei! (doeg)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Slaap lekker aan iedereen die gaat slapen!


    16 - 09 - '17

    Nog 1 post en dan heb ik er 12000


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Nog 1 post en dan heb ik er 12000

    Oeeeeeeeeeeeeeh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.