• Hooi! (:

    Ja, ik heb een kledingcrisis. Ik heb slechts 3 shirtjes en 3 broeken. En dat is naar mijn mening veelste weinig! Maar nu komt het probleem:
          Ik heb broekmaat 44 en shirtmaat 40 (Mijn excuses als ik dit tóch níét mag zeggen, dan verwijder ik het wel weer). De winkels hier in Emmen hebben grotendeels omakleding. Of kleding waar zelfs mijn oma van walgen zou. Oftewel, het is mijn smaak gewoonweg niet. Ook gaan er steeds meer winkels in Emmen weg, waardoor er gewoon niets te vinden is. Nu heb ik nóg een probleem: In de meeste winkels gaan de broekmaten 'slechts' t/m maat 42, en dus niet t/m 44. Waardoor ik geen broeken pas. Já, nu zou je kunnen zeggen dat ik moet afvallen. Ben ik ook mee bezig maar alsnog zou ik het wel fijn vinden om passende kleding te dragen.
          Verder is het zo dat ik in verhouding een lang bovenlichaam heb, waardoor ik vaak met shirtjes alsnog een bouwvakkerskont heb. Erg charmant is het niet echt.
    En já, nu komt mijn 3e probleem: Ik weet niet wat mij staat! Ik ben ongelooflijk onzeker over mijn lichaam waardoor ik vaak dingen niet eens probeer, omdat ik veelste bang ben dat het me niet staat, waardoor ik mezelf nóg meer onderuit haal.

    Dus, mijn vraag aan jullie luidt het volgende: Weten jullie winkels die deze wat grotere maten maar toch nog leuke kleding te koop is en ook voor een niet al te dure prijs? En wat is jullie kledingsmaak, hebben jullie tips voor me qua dingen om te dragen? Ik weet het gewoon niet, en misschien hebben jullie wel leuke ideeën. c:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 10:41 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, en ik weet niet of je aan online shoppen doet.
    Maar een handige oplossing voor je geen-winkels-in-de-buurt probleem is misschien wel zalando
    Wat niet past kan je gewoon terugsturen ;)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    @ Annemarije
    Vero Moda had ik al wel bekeken online, maar ik vind alleen maar dure dingen. :C

    @ CatchADreamX
    Nou ik wil het liefst lijken alsof ik een dun bovenlichaam heb. Of, dun genoeg in ieder geval. :p
    En correctie ondergoed vind ik zelf ook niet zo prettig zitten inderdaad, haha. Ik heb het wel maar draag het niet vaak. :p Verder vind ik online shoppen geen probleem, zolang ze maar leuke dingen hebben die ook in mijn maat te vinden zijn. (: Dankje! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    De dichtsbijzijnde is 2 uur rijden, daarbij is me verteld dat in Duitsland (dat is de dichtsbijzijnde) hoe kleiner de maten zijn, hoe goedkoper het is. Dus dat klonk niet erg aantrekkelijk moet ik zeggen. :p





    @ Pelekai
    Ik ken de winkel niet, maari k zal eens online kijken. Dankje! (:


    Dat heb ik nog nooit gezien in de Primark, je kunt wel beter bij Eindhoven gaan dan in Luik.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    McBride schreef:
    @ Annemarije
    Vero Moda had ik al wel bekeken online, maar ik vind alleen maar dure dingen. :C

    @ CatchADreamX
    Nou ik wil het liefst lijken alsof ik een dun bovenlichaam heb. Of, dun genoeg in ieder geval. :p
    En correctie ondergoed vind ik zelf ook niet zo prettig zitten inderdaad, haha. Ik heb het wel maar draag het niet vaak. :p Verder vind ik online shoppen geen probleem, zolang ze maar leuke dingen hebben die ook in mijn maat te vinden zijn. (: Dankje! ^^

    Ik weet hele goede soort shirtjes daarvoor. Ik heb er ook een aantal een die helpen daar echt heel goed bij. Jurkjes heb ik ook in die vorm, maar ik weet niet of je ervan houdt. Het beste is namelijk om dan je taille en nadruk te geven. Dan moet je dus een shirtje kopen wat net onder je borsten strak wordt een verder wijd uitloopt. Jurkjes heb je ook vaak in die vorm, en tuniekjes veel te veel. Ik heb in ieder geval twee van die tunieken en het is echt heel fijn. ^^
    Ik zit alleen nu op mijn mobiel dus ik kan niet zo makkelijk en voorbeeld zoeken en hoe posten. Ik ga zo wel even een foto maken en zet ik hem wel hier online ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Bij de h&m hebben ze sowieso shirtjes in maat 40 of groter (je hebt er ook een grotere maten gedeelte in Groningen, of dit ergens anders ook is weet ik niet) Ik weet niet zeker of maat 40 daar klein uitvalt, ik koop zelf namelijk ook vaak maat 40, omdat vaak mijn borsten te groot zijn voor maat 38, haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    Okay, veel foto's coming:

    Hier heb ik een leuk topje, alleen die is op het moment een beetje te klein aan het worden, haha:
    Topje los
    Topje aan
    Hij is van de Vero Moda. ^^

    Dan de tuniekjes, de eerste ben ik echt te verliefd op:
    Tuniek 1 los
    Tuniek 1 aan
    Deze is van de Brooker.
    Tuniek 2 los
    Tuniek 2 aan
    Deze is van de H&M, maar begint eigenlijk ook al wat te klein te worden.

    Dan wat shirtjes:
    Shirtje 1
    Shirtje 2
    Ik weet niet meer welk merk dit was.

    Jurkjes ;D:
    Jurkje 1
    Dit was een één of ander vaag merk, ik weet dat ik hem van de wehkamp heb.
    Jurkje 2
    Deze is van Beachwave, een wel iets duurder merk, helaas.
    Jurkje 3
    Deze is van de H&M.

    Ik heb sowieso jurkje 1 en 2, tuniek 1 en shirtje 1 van de Wehkamp, dus ik raad je aan om daar eens te gaan kijken. Ik vind het een hele fijne internetwinkel en mijn moeder kon er vroeger (ze is nu ook aan het afvallen) ook zat leuke dingen vinden ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Dankjullie! ^^
    Ik zit momenteel op mijn mobiel dus morgen kijk ik even (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb ook even gekeken voor je (:

    Pull&Bear:
    Klik Is een oversizes vest, want ik zag dat je graag iets over tops aan deed.
    Klik Een shirtje
    Klik Een top
    Klik En nog een top
    Klik En nog een shirtje
    Klik Een halve legging, misschien lekker voor zomers (:
    Klik Een harembroek, die zie je steeds meer en ik vind ze ook erg zomers
    Klik Een grijze lange basic broek

    En nog even snel iets van bonprix:
    Klik Een top
    Klik Een basic stretchbroek in verschillende kleuren

    Ik hoop dat je het wat vindt (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Misschien Wehkamp. Heb er zelf nog nooit wat gekocht (ga ik binnenkort wel doen) maar ik lees er wel altijd goede recensies over. Dus misschien vind je daar iets leuks (:

    Ik ga meestal 1 of 2x per jaar naar de Primark. Kan daar altijd wel wat vinden (ook al is het meeste wat ik leuk vind niet meer in mijn maat verkrijgbaar, maar de grotere en kleinere maten hangen er dan nog wel)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    @ Sofie
    Oeeh, daar zitten inderdaad leuke dingen tussen. Ik snap wat je bedoelt, dankje! ^^
    En qua jurken ben ik meer van dit soort jurkjes, haha. Alleen vind me ma het te kort.. :/
    Ik zal ook even een kijkje nemen bij de Wehkamp, thanksies! c:

    @ Esther
    Gave kleding! En ook niet al te duur, ik denk dat ik maar eens even op die site moet gaan snuffelen. :Y) Jij ook bedankt voor het zoeken! c: Ik denk wel dat ik daar leuke dingen vinden kan!

    @ Pacifique
    Dankje, ik zal een kijkje nemen bij de Wehkamp! ^^

    @ Vincie
    Maar de primark is helaas niet in buurt :c Ik zal wel even kijken of er op de site leuke dingen staan, bedankt! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Okay, mijn topics! Ik ga voor je zoeken in stan-style *_* Hehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    Okay, mijn topics! Ik ga voor je zoeken in stan-style *_* Hehehe.


    Oehh ik ben benieuwd! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    @ Sofie
    Oeeh, daar zitten inderdaad leuke dingen tussen. Ik snap wat je bedoelt, dankje! ^^
    En qua jurken ben ik meer van dit soort jurkjes, haha. Alleen vind me ma het te kort.. :/
    Ik zal ook even een kijkje nemen bij de Wehkamp, thanksies! c:

    Oeh, I like it. Ik heb ook twee van dat soort jurkjes, maar dan in het zwart en eentje in het zwartwit met blauw :Y)
    Die laatste is deze, trouwens. Alleen er zit wel een bolero'tje op, dus eigenlijk heeft ie kortje mauwtjes. ^^
    Ik heb ook zulke rokjes, alleen ik zou jou dat soort rokjes afraden, omdat daarbij een strak hempje/shirtje het mooiste bij staat. No offence, natuurlijk, maar ik denk dat je je daar niet echt lekker bij voelt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Oeh, I like it. Ik heb ook twee van dat soort jurkjes, maar dan in het zwart en eentje in het zwartwit met blauw :Y)
    Die laatste is deze, trouwens. Alleen er zit wel een bolero'tje op, dus eigenlijk heeft ie kortje mauwtjes. ^^
    Ik heb ook zulke rokjes, alleen ik zou jou dat soort rokjes afraden, omdat daarbij een strak hempje/shirtje het mooiste bij staat. No offence, natuurlijk, maar ik denk dat je je daar niet echt lekker bij voelt.


    Nice jah! :3
    Ik vind het wel flauw dat ik dat jurkje niet mag omdat het volgens me ma te kort is. :c Meh..

    En leuk jurkje! ^^

    Hmm nah. Als ik geen broek draag dan draag ik een jurk. Maar ik ben niet zo van de rokjes dus dat zal 'm niet worde. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •