• Hooi! (:

    Ja, ik heb een kledingcrisis. Ik heb slechts 3 shirtjes en 3 broeken. En dat is naar mijn mening veelste weinig! Maar nu komt het probleem:
          Ik heb broekmaat 44 en shirtmaat 40 (Mijn excuses als ik dit tóch níét mag zeggen, dan verwijder ik het wel weer). De winkels hier in Emmen hebben grotendeels omakleding. Of kleding waar zelfs mijn oma van walgen zou. Oftewel, het is mijn smaak gewoonweg niet. Ook gaan er steeds meer winkels in Emmen weg, waardoor er gewoon niets te vinden is. Nu heb ik nóg een probleem: In de meeste winkels gaan de broekmaten 'slechts' t/m maat 42, en dus niet t/m 44. Waardoor ik geen broeken pas. Já, nu zou je kunnen zeggen dat ik moet afvallen. Ben ik ook mee bezig maar alsnog zou ik het wel fijn vinden om passende kleding te dragen.
          Verder is het zo dat ik in verhouding een lang bovenlichaam heb, waardoor ik vaak met shirtjes alsnog een bouwvakkerskont heb. Erg charmant is het niet echt.
    En já, nu komt mijn 3e probleem: Ik weet niet wat mij staat! Ik ben ongelooflijk onzeker over mijn lichaam waardoor ik vaak dingen niet eens probeer, omdat ik veelste bang ben dat het me niet staat, waardoor ik mezelf nóg meer onderuit haal.

    Dus, mijn vraag aan jullie luidt het volgende: Weten jullie winkels die deze wat grotere maten maar toch nog leuke kleding te koop is en ook voor een niet al te dure prijs? En wat is jullie kledingsmaak, hebben jullie tips voor me qua dingen om te dragen? Ik weet het gewoon niet, en misschien hebben jullie wel leuke ideeën. c:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 10:41 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    C&A heeft volgens mij wel grotere maten en V&D ook wel geloof ik.


    26 - 02 - '16

    Wil je ook op internet bestellen? Zo ja, dan zou je misschien eens bij Asos kunnen kijken, daar hebben ze volgens mij ook wel wat grotere maten en heel veel verschillende soorten kleding. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @ Erieka
    De C&A bij ons heeft naar mijn smaak niet veel leuke dingen. De V&D Is inderdaad wel een goede, dankje! (:

    @ Tsubomi
    Nee, ik vind het niet erg om van het internet te bestellen. Zolang ik maar wel zeker weet dat de kleding me passen zal. (: En Asos ken ik niet, ik zal het eventjes googlen. Dankje! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Inderdaad V&D en C&A wel. Voornamelijk grotere ketens. H&M ook. (Zoek naar de &-en ;) )

    Ik kan je geen advies geven wat betreft 'wat je staat en niet', gezien ik zelf een soort bonenstaak met een paar rondingen ben. Alleen hetgeen wat je zelf waarschijnlijk ook wel kon bedenken: verticale strepen etc. Maar daar moet je dan ook weer van houden.
    Even googelen?

    Veel succes, in elk geval!


    For those I love, I will sacrifice

    H&M heeft een 'plussize' afdeling!

    klikkkkerdeklik


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Het gaat er niet om wat je leuk staat, wat belangrijk is, is dat jij het leuk vindt! En als iets niet past zie je dat snel genoeg in een spiegel.
    Je moet niet bang zijn om op een winkelmedewerkster af te stappen. Zij kunnen je vaak heel goed helpen en hebben handige tips over wat voor soort kleding jou het beste staat.

    Verder weet ik dat ze bij Miss Etam grotere maten hebben, je moet alleen wel goed zoeken naar iets leuks (naar mijn smaak). MS heeft ook grotere maten en misschien iets leukere kleding.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Neverlands schreef:
    Het gaat er niet om wat je leuk staat, wat belangrijk is, is dat jij het leuk vindt! En als iets niet past zie je dat snel genoeg in een spiegel.
    Je moet niet bang zijn om op een winkelmedewerkster af te stappen. Zij kunnen je vaak heel goed helpen en hebben handige tips over wat voor soort kleding jou het beste staat.

    Verder weet ik dat ze bij Miss Etam grotere maten hebben, je moet alleen wel goed zoeken naar iets leuks (naar mijn smaak). MS heeft ook grotere maten en misschien iets leukere kleding.


    Haha klopt. Maar vaak vind ik de dingen leuk waarvoor je echt een strak buikje hebben moet. Dat ik wat dikkere benen heb kan ik nog wel accepteren, omdat dat altijd al zo geweest is. Maar ik heb gewoon géén strakke buik, waardoor ik voor mijn gevoel vaak de leuke kleding niet dragen kan.

    De Miss Etam hier heeft inderdaad ook naar mijn smaak geen leuke kleding. De MS ken ik nog niet, ik zal eens kijken. Dankjewel! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Miss Etam en MS hebben leuke kleding. Bij de New Yorker heb je ook maten die nogal kunnen verschillen, en dan praat ik vooral over shirtjes. Die vallen meestal breder, waardoor ik daar weinig kan kopen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Miss Etam en MS hebben leuke kleding. Bij de New Yorker heb je ook maten die nogal kunnen verschillen, en dan praat ik vooral over shirtjes. Die vallen meestal breder, waardoor ik daar weinig kan kopen.


    De New Yorker hebben we hier helaas niet meer. Verder vind k het een onwijs leuke winkel, maar die site is nogal vaag.. Of ik moet daarin gewoon mijn weg proberen te zoeken zodat ik de site snap, ghehe. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn topics want dit erg overheen met mijn probleem!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben eventjes op zoek geweest, ik heb je natuurlijk gezien en ik hou van kleding. Dit is allemaal lekker goedkoop, maar toch dingen die je vast goed zullen staan.
    Gebreide trui-jurk, schaf eens een paar leggings aan die je zelf leuk vind, gewoon zwart of een andere leuke kleur, an hoef je ook niet perse alles met broeken te dragen, broeken zijn duur en lastig te vinden. Deze staan al snel goed bij ieder lichaamstype.
    Gedrapeerde top, een mooi basicproduct waar je veel mee kan combineren. Als je een zwarte neemt, kan je er leuke, gekleurde topjes onderaan doen, kies voor lange die je in je broek kan stoppen zodat je ook geen problemen hebt als j bukt. Hij is getailleerd en de details op de buik verbergen een beetje waar jij last van hebt.
    Top, in een style waarin jij je wel kan vinden, denk ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ben eventjes op zoek geweest, ik heb je natuurlijk gezien en ik hou van kleding. Dit is allemaal lekker goedkoop, maar toch dingen die je vast goed zullen staan.
    Gebreide trui-jurk, schaf eens een paar leggings aan die je zelf leuk vind, gewoon zwart of een andere leuke kleur, an hoef je ook niet perse alles met broeken te dragen, broeken zijn duur en lastig te vinden. Deze staan al snel goed bij ieder lichaamstype.
    Gedrapeerde top, een mooi basicproduct waar je veel mee kan combineren. Als je een zwarte neemt, kan je er leuke, gekleurde topjes onderaan doen, kies voor lange die je in je broek kan stoppen zodat je ook geen problemen hebt als j bukt. Hij is getailleerd en de details op de buik verbergen een beetje waar jij last van hebt.
    Top, in een style waarin jij je wel kan vinden, denk ik.


    Oke, die eerste vind ik direct maar niets. Dunno, ik vind het gewoon niks, haha. Hoewel ik wel snap wat je bedoelt. Jurken (of lange shirts?) dragen kan ook erg leuk zijn, en broeken zijn inderdaad vaak erg duur. Het idee vind ik dan wel erg leuk. (:

    Die tweede vind ik de leukste van de drie. Hoewel die alleen in maat S en in maat XS er is, en ik heb bij de large de allergrootste maat, ghehe. Broeken kán ik neit eens bestellen omdat ik een te grote maat heb..
    Maar zo'n gedrapeerde top zal vast ook wel ergens anders te krijgen zin in een maat die me wél past. ^^

    En die derde is inderdaad ook in mijn stijl, haha. Dat heb je goed bedacht! ^^ Ik vraag me dan alleen af of het me wel staat. Maar dat is denk ik een kwestie van passen, misschien hebben ze bij de V&D ook van die topjes en kan ik dan even in de winkel zelf kijken óf het me überhaupt staat. Ik ben sowieso altijd wat onzeker als ik puur een topje draag zonder iets erover heen. Maar dat zit tussen mijn eigen oren, haha.

    Dankjewel, er zitten zeker leuke dingen tussen! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De WE heeft over het algemeen ook leuke kleding, en ik las ook dat je niet weet wat je staat, de WE doet zeg maar ook kleine kledingadviezen (ten minste bij mij in Haarlem) en dat kan je dan doen op afspraak. Zij pakken dingen uit de rekken wat jij misschien niet zou pakken, maar achteraf wel heel leuk staat. Ook gaan ze helemaal in in welke kleur jou het beste staat etc etc. Het is grappig om een keer te doen. ^^
    Zelf heb ik ook een wat grotere maat, maar meestal slaag ik wel voor een broek of shirt bij de WE.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 13:16 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    McBride schreef:
    Hooi! (:

    Ja, ik heb een kledingcrisis. Ik heb slechts 3 shirtjes en 3 broeken. En dat is naar mijn mening veelste weinig! Maar nu komt het probleem:
          Ik heb broekmaat 44 en shirtmaat 40 (Mijn excuses als ik dit tóch níét mag zeggen, dan verwijder ik het wel weer). De winkels hier in Emmen hebben grotendeels omakleding. Of kleding waar zelfs mijn oma van walgen zou. Oftewel, het is mijn smaak gewoonweg niet. Ook gaan er steeds meer winkels in Emmen weg, waardoor er gewoon niets te vinden is. Nu heb ik nóg een probleem: In de meeste winkels gaan de broekmaten 'slechts' t/m maat 42, en dus niet t/m 44. Waardoor ik geen broeken pas. Já, nu zou je kunnen zeggen dat ik moet afvallen. Ben ik ook mee bezig maar alsnog zou ik het wel fijn vinden om passende kleding te dragen.
          Verder is het zo dat ik in verhouding een lang bovenlichaam heb, waardoor ik vaak met shirtjes alsnog een bouwvakkerskont heb. Erg charmant is het niet echt.
    En já, nu komt mijn 3e probleem: Ik weet niet wat mij staat! Ik ben ongelooflijk onzeker over mijn lichaam waardoor ik vaak dingen niet eens probeer, omdat ik veelste bang ben dat het me niet staat, waardoor ik mezelf nóg meer onderuit haal.

    Dus, mijn vraag aan jullie luidt het volgende: Weten jullie winkels die deze wat grotere maten maar toch nog leuke kleding te koop is en ook voor een niet al te dure prijs? En wat is jullie kledingsmaak, hebben jullie tips voor me qua dingen om te dragen? Ik weet het gewoon niet, en misschien hebben jullie wel leuke ideeën. c:


    Wel ,je zou altijd de Primark kunnen proberen, daar krijg je kleren tot maat 48 volgens mij, daarnaast is het betaalbaar en is er voor iedereen wel iets.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Divergents schreef:
    (...)

    Wel ,je zou altijd de Primark kunnen proberen, daar krijg je kleren tot maat 48 volgens mij, daarnaast is het betaalbaar en is er voor iedereen wel iets.^^


    De dichtsbijzijnde is 2 uur rijden, daarbij is me verteld dat in Duitsland (dat is de dichtsbijzijnde) hoe kleiner de maten zijn, hoe goedkoper het is. Dus dat klonk niet erg aantrekkelijk moet ik zeggen. :p





    @ Pelekai
    Ik ken de winkel niet, maari k zal eens online kijken. Dankje! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •