• Een thuis hebben is vaak belangrijk in een leven. Een thuis hoeft niet perse te betekenen dat je een dak boven je hoofd hebt, maar dat je leeft op de plek waar jij je ook écht thuis voelt. Vijf stelletjes lijken wel degelijk een gelukkig thuis te hebben, maar hier komt verandering in als ze zich opgeven voor een programma waarbij de helft van elk stel tijdelijk naar een ander vertrekt. De bedoeling is dus dat steeds één iemand van het stel bij een andere man of vrouw intrekt. Dit lijkt wel leuk en grappig in het begin, maar wie zegt dat je wel bij een leuk iemand in huis komt? Misschien wel bij iemand met een hele andere levensstijl. Of gewoon geen aardig iemand.
    Maar wat als het blijkt dat -dat 'thuis' waar je eigenlijk hoort, helemaal niet zo perfect is en er misschien toch wel problemen waren in de relatie, problemen waar je nu pas achterkomt. En wat als je gevoelens krijgt voor je nieuwe, tijdelijke partner?

    Rollen [Maximaal 10]:
    • Harry Edward Styles • Kjellberg • Ruiler
    • Louis William Tomlinson • Yulan • Ruiler
    • Liam James Payne • Naess • Ruiler
    • Niall James Horan • • Ruiler
    • Zayn Javadd Malik • KodaIine • Thuisblijver
    • Scèneria Madelyn Eastwood • Daddario • Thuisblijver
    • Danielle Neami Louise Fray • Jovantos • Thuisblijver
    • Lucy Marina Garçia • Kirk • Thuisblijver
    • Jadelynn "Jade" Clarice Shepard. • PasquaIino • Thuisblijver
    • Ashton Chris Hughes • Yulan • Ruiler


    De stelletjes:
    Zayn • Thuisblijver & Harry • Ruiler
    Lucy • Thuisblijver & Liam • Ruiler
    Louis • Ruiler & Jadelynn • Thuisblijver
    Scèneria • Thuisblijver & Niall • Ruiler
    Danielle • Thuisblijver & Ashton • Ruiler


    Wie trekt bij wie in?
    Harry • Ruiler & Jadelynn • Thuisblijver
    Louis • Ruiler & Danielle • Thuisblijver
    Zayn • Thuisblijver & Ashton • Ruiler
    Liam • Ruiler & Scèneria • Thuisblijver
    Niall • Ruiler & Lucy • Thuisblijver


    Regels:
    • Minimaal 200 woorden.
    • Geen perfecte personages.
    • OOC tussen haakjes.
    • Maximaal twee rollen per persoon.
    • Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Dit geldt tot de rol volledig is ingevuld.
    • Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    • Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    • Alleen Envidia en Osborn maken de nieuwe topics.
    • Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    • Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.
    • Have fun!


    Begin:
    Het is vijf minuten voor vertrek en de taxi staat bij iedere ruiler al voor de deur. Ze hebben nog maar heel even om afscheid van hun geliefden te nemen en dan is het tijd voor vertrek. Ze worden naar hun ruiladres gebracht en maken kennis met hun nieuwe partner en plek.


    We zoeken nog een Niall!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 14:08 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ik moet zo weg, maar reageer vanavond weer.


    "Family don’t end in blood”

    Yay! Sterkte met de verjaardag


    Bowties were never Cooler

    Ashton Chris Hughes
    "Ik denk dat boven het handigst is. Je kan er niet staan, maar daar hebben we wat bergruimte," beantwoordde hij mijn vraag. "Ik ben Zayn, aangenaam. Een mooie naam trouwens," zei hij daarna, waarna hij richting de ladder liep. Hij sjouwde mijn koffer naar boven en beviel de hond, die mij uitgebreid aan het besnuffelen was, de deur dicht te doen, die dit tot mijn verbazing ook nog eens braaf deed.
    "Wil je iets drinken?" vroeg de jongen nadat hij mijn koffer had weggebracht. Ik knikte. "Ja, ehm, graag. Doe maar gewoon water," antwoordde ik maar, aangezien ik niet wist wat hij in huis had en dit antwoord mij daarom het simpelst leek.
    Ik keek even de kamer rond en ging toen op de bank zitten. Nog altijd voelde ik mezelf enorm opgelaten en mezelf kennende ging dit ook nog wel minstens twee dagen door. Ik kon nu eenmaal niet zo snel wennen aan een nieuwe omgeving en was in dit soort situaties dan ook vreselijk nerveus. Mijn hand aaide zacht over de vacht van de kat, die naast mij was gaan zitten en bij mijn aanraking meteen begon te spinnen. Ook de hond was nog steeds bij mij in de buurt en snuffelde nu aan mijn schoenen, nog steeds nieuwsgierig wat voor vreemdeling ik was, waarschijnlijk. Toch kwispelde zijn staart en dat leek me een goed teken. Ik had niet mega veel verstand van honden, maar dit wist ik dan nog net wel.
    Ik schrok op toen de hond ineens met zijn voorpoten op mijn schoot stond en zijn neus bijna in mijn gezicht duwde. Hij snuffelde nog wat en begon toen mijn hele gezicht te likken. Ik trok eerst een beetje een verrast gezicht, niet verwacht dat hij dit zou doen. Ergens vond ik al het kwijl van deze hond best smerig, maar het was ook wel weer fijn dat hij mij in ieder geval leuk leek te vinden en dus glimlachte ik maar.


    "Family don’t end in blood”

    Zayn Malik
    Met veel moeite kreeg ik zijn koffer de ladder op en borg hem op. Op het bed zag ik nog het te grote t-shirt van Harry liggen waarin hij de afgelopen dagen had gelopen. Ik hield het even tegen me aan en ademde zijn geruststellende geur in. Daarna legde ik het terug op zijn kant van het bed. Ik kon het deze tijd fijn gebruiken als pjama. Ik miste Harry echt heel erg en hoopte dat ik hem hierdoor nog een beetje bij me kon houden. Daarna klom ik weer naar beneden en vroeg of hij wat wilde drinken. Blijkbaar wilde hij gewoon water. Ach, de watertank zat net vol, dus dat kwam goed. Ik rekte me uit en liep de paar stappen naar de keuken om twee glazen water in te schenken en Harley zijn bak bij te vullen. Die had hij namelijk leeggeslobberd. Toen die goed vol zat zette ik mn terug en liep met de glazen naar de bank en eetkamertafel. Daar zag ik de pit de nog vreemde jongen aflebberen. "Harley, je weent dat je dat niet mag." zei ik tegen de hong, die afdroop en me zielig aankeek. Ik ging bij Ashton zitten en gaf hem zijn glas. "Alsjeblieft. Als je een doekje wil voor je gezicht wil hebben we die. Hij moet dit afleren, maar hij lijkt het maar niet te snappen." zei ik voor ik een slokje water nam en de hond naast me op de bank liet zitten. Ik aaide hem over zijn hoofd terwijl ik water dronk en hij zo hard kwispelde dat het pijn deed tegen mijn zijde. Ik was er inmiddels wel aan gewend. De stilte tussen ons was niet zoals de fijne stilte tussen Harry en mij. Het was een heel ongemakkelijke stilte. Dat dit mijn eigen huis was, was wel beter, maar zonder Harry was er niets echt vertrouwd of huiselijk meer in het huis. Toch hoopte ik dat het iets beter zou worden. De jongen kon nu in elk geval overweg met de dieren, wat een hele opluchting was. Anders was hij er ook echt niet ingekomen. "Dus, hoe was de reis?" vroeg ik in de hoop de ongemakkelijke stilte te verbreken, al zou het waarschijnlijk nog een hele tijd onwennig blijven tussen ons.


    Bowties were never Cooler