Harry Styles
Het was duidelijk dat die chauffeur geen fooi van me kreeg, hij moest eerst maar leren om wat geduld op te brengen. Zacht deed ik Zayn een voorstel, wat volkomen belachelijk was, maar het viel te proberen. Even kreeg ik een sprankje hoop toen ik de glinstering in zijn ogen zag, wat al snel vervaagde door de woorden die volgden. Persoonlijk dacht ik niet dat die man zo ver zou gaan, en daarbij bestond een slot op de deur ook nog voor een reden. Toch vormde een kleine glimlach zich om mijn lippen door het kusje op mijn neus, om na de veel te korte kus op mijn lippen iets voorover gebogen bleef zitten, verlangend naar meer. Sowieso wilde ik van alles nu meer, straks had ik eenmaal niet. Daarom stond het me ook echt niet aan dat zijn grip op me verslapte, ik had juist nodig dat hij me dicht tegen zich aan hield. Ik zuchtte bij Zayn zijn woorden die op de kat waren gericht en keek de kitten aan, die me met smekende ogen aan keek. Dat valse ding wist dat ik daar niet tegen kon, als hij dat deed gaf ik hem meestal alles wat hij wilde. "Dat zal niet gaan, ben ik bang. Maar jij moet in mijn plaats voor Zayn zorgen, ja? Dus lief zijn en als je wilt mag je op zijn hoofd gaan liggen," zei ik tegen Dusty met een ietwat bittere gniffel. Normaal gesproken deed hij dat bij mij, dat was zijn vaste slaapplek naast de plank boven de deur waar hij indringers in de gaten kon houden, dan was dit een alternatief. Nog steeds had ik geen enkele intentie om op te staan en mijn spullen te pakken, die chauffeur wachtte nog maar even, hij kon me wat, daarbij werd hij hier voor betaald. Ik had wat tijd nodig om mijn laatste wapens in te zetten. Voorzichtig schoof ik dichter naar de jongen toen en legde mijn hoofd op zijn schouder met de kat op schoot. Met grote groene puppyoogjes keek ik naar hem ook. "Ik wil echt niet, Zaynie. Kunnen we niet nog afzeggen en iets leuks gaan doen?" vroeg ik hem smekend. Misschien was ik wel wat gemeen bezig, maar andersom had hij hetzelfde gedaan om te mogen blijven. Hij hoefde alleen mij te missen, ik ook nog eens Dusty en Harley, wat de opgave gewoon onmogelijk maakte.
Because I love him, do I need another reason?