• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af. •

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 22:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Urgh, hier kan ik dus echt niet tegen, hè?


    Deep inside, I've never felt alive

    Damn, I so love your art. You are sure someone to look up to.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I love rain and Thunder <3
    ....but not when I'm trying to sleep... -.-'


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Shit joh, valt GS uit. Lekker. Had ik gewoon door kunnen slapen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Het is zo warm hier en waarschijnlijk maar 20 graden. Hoe ga ik ooit Turkije van de zomer overleven als het daar maximaal 50 graden kan worden als ik er ben? Ik verbrand al bij 17...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben zo bang dat ik het toch niet goed heb gemaakt en dat ik nog meer tekorten krijg..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    JamesPotter schreef:
    Het is zo warm hier en waarschijnlijk maar 20 graden. Hoe ga ik ooit Turkije van de zomer overleven als het daar maximaal 50 graden kan worden als ik er ben? Ik verbrand al bij 17...


    Turkije is minder benauwd, de hitte daar is veel lekkerder dan hier. :Y) Ik kreeg het daar al koud met 34 graden, terwijl ik het hier bloedheet heb bij 25.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Turkije is minder benauwd, de hitte daar is veel lekkerder dan hier. :Y) Ik kreeg het daar al koud met 34 graden, terwijl ik het hier bloedheet heb bij 25.


    Ohh beter! Ik hou niet van benauwd weer, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind dit zo'n geniaal liedje en mijn naam komt er ook nog meerdere keren in voor. Wel op een andere manier geschreven, maar ik vind het zo geniaal.


    26 - 02 - '16

    Bestond Jace uit the mortal instruments maar echt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Damn. Ik wil mijn leuke jurkje aan, maar als het blijft regenen, moet ik me weer omkleden en een broek aantrekken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wil het zo graag maar de kans is heel klein.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 12:48 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ahw, wat zijn de foutjes in mijn zusje haar brief over boerderijklassen best wel schattig.

    Liefste mama,

    de rit was best wel lang maar toen we aan kwamen zag je een glimlach op mijn gezicht. we zaagen kooien waar dier ik ziten. toen zij de juf gaa op het gras zite en dat deede we. een tijtje laater kwamen de jufen buiten en we ginge een wandeling maaken ik hep een gijt moogen aajen en we gaan straks ook nog koekjes baken. En naar de speeltuin gaan we ook.
    groedjes Daphne

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 17:05 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jeah, een goed gevoel over m'n tentamen.


    Ik irriteer me de laatste tijd alleen maar aan je en dat wil ik helemaal niet.


    "Ignite, my love. Ignite."