• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af. •

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 22:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iedereen kan toch al eens een mindere periode hebben? Ben ik daarom aan het verzwakken? Geef dan meer dan twee dingen voor het rapport!
    Btw kan ik er niet aan doen dat ik ALLEEN DE OPDRACHT uitvoerde die we moesten doen, en dat we het allemaal moesten doen heb je niet gezegd!

    Soms kan ik echt het schijt krijgen van leerkrachten.-,-


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben echt heel blij. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ben echt heel blij. ;3


    Jurkjes?

    Zo nee, passen ze wel? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan mijn computer wel uit het raam gooien.


    I dress to kill, but tastefully

    Myle schreef:
    (...)

    Jurkjes?

    Zo nee, passen ze wel? :3


    Jaaa en vanavond ga ik kijken naar een racefiets. Ik heb ze net gepast en vooral die kleurige zitten echt super! Ze zijn ook precies lang genoeg.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jaaa en vanavond ga ik kijken naar een racefiets. Ik heb ze net gepast en vooral die kleurige zitten echt super! Ze zijn ook precies lang genoeg.


    Moooi! Die ene leuke ook?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)

    Moooi! Die ene leuke ook?


    Jaaa.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jaaa.


    ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fijn dat ik al het werk voor dat groepswerk heb moeten doen, maar wel een lager punt krijg dan de rest.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Je blijft leuk. c:

    Leuk dat je me blijft negeren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pfoe, en ik heb het niet eens gemist.


    :)

    Ik verwachtte niets terug te krijgen. Nou ja, vriendschap dan. Maar zelfs dat kreeg ik niet echt. Oké.

    Geen zin meer on te leren :(
    Stomme proefexamens


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Meeh (no_chears) I want to cry


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!