• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af. •

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 22:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ok ik was van plan te slapen, :') is dat even de andere richting uit gegaan :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zenuwachtig en doodmoe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Zenuwachtig en doodmoe.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Al je op me afkomt en iets doet waar iedereen bij is, ga ik je gewoon wegduwen. Ik hou van je, maar ik ben nog niet echt aan de starende blikken van mijn klasgenoten gewend. Ah, dit gaat wel goed komen. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Na twee dagen ben ik nog steeds boos en verdrietig. Ik had gewoon zevende, vijfde of derde kunnen zijn als die scheids er niet was geweest. Het sloeg werkelijk nergens op. Ik kan nog steeds er om huilen. Het is gewoon niet eerlijk. Maar bij deze beloof ik me, de volgende keer pak ik dat meisje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waar ging het mis?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oké dan. :'D
    Sigh, you make things difficult.

    Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan mensen die fucked up lelijke grammaticale fouten maken en vervolgens zeggen dat ze geen fuck om de Nederlandse taal geven. Stoere boy.


    26 - 02 - '16

    Ik sliep pas om half 5 D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zo moe. Wanneer ben ik nou eens vrij. Ugh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geen zin meer in rijlessen. Echt geen zin meer. Gelukkig alleen nog woensdag en zaterdag... en dan maandag de TTT. Ik ga echt dood maandag. :c

    Waarom doe je altijd zo moeilijk als ik je alleen maar ergens op wijs? Damn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Na een tijdje weer eens Pokémon spelen (:

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 17:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Not pleased.


    You are beautiful, you are love.

    Lekker bruin geworden. :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov