• Beste Quizlet,

    Ik heb een klacht voor veel van de mods, die het nodig vinden heel streng te doen over de regels.
    We hebben namelijk een paar dagen geleden het universaal gehad over Conchita Wurst en stel zij zit op Quizlet. Watvoor poppetje moet hij/zij dan nemen? Ja geen idee he. Nou, waarom doen Quizlet moderators er dan zo moeilijk over, en wordt het gezien als faken? Mag je online niet gewoon zijn wie je wilt?

    Ik maak hier een probleem over omdat ik er een keer voor gebanned ben, en nu twee (duidelijke meisjes) tegenkom, die zeggen jongens te zijn, en dat mag blijkbaar wel.

    I rest my case.

    Rivaille schreef:
    w/e
    Typisch Q, imo. Wordt meteen gezien als faken.
    Deze site wordt veel té serieus genomen met dit soort regels.

    Laat mensen lekker hun gender veranderen. Waarom zou je je daar druk om maken :'D

    Lees wat Annick net zegt ^^:
    PUKKELxDING schreef:
    Zie het als een soort zero-tolerance policy. We hebben in het verleden eens problemen gehad met dit fenomeen en toen hebben wij besloten om daarin een lijn te trekken. Als jij beweert dat jij je in het echte leven een jongen voelt en jezelf ook een andere naam dan geeft etc. dan accepteren wij dat natuurlijk. Maar als je dit om een andere reden doet hebben wij besloten dit niet te accepteren, zeker niet als dit in combinatie gaat met faken van foto's. De reden dat we aan zero-policy doen is omdat we niet aan vriendjespolitiek willen doen en omdat er gewoon een duidelijke lijn moet zijn. Als je het dan bij de een toelaat en bij de ander niet dan komen daar terecht vragen over en dat willen wij hiermee voorkomen. Mocht dit je klacht niet beantwoorden omdat je eigenlijk vindt dat je oneerlijk behandeld bent in jouw specifieke zaak dan kun je altijd naar een bemiddelaar stappen.

    Als je een gegronde reden hebt, staan we het wel toe.
    Als je het doet omdat het je leuk lijkt om users in de maling te nemen dat je een jongen bent, of gewoon just for fun, dan staan we het niet toe.

    En tjah: regels komen er omdat er altijd wel mensen zijn die iets doen waar vodden van komen. Dan moeten er wel regels komen als niet iedereen zich aan de gentlemens-agreement houdt.
    Ik vind het ook niet leuk dat wij zo'n inmense lijst aan regels hebben. Maar als er iets te bont gebeurt, maken we er een regel van opdat het niet meer zou gebeuren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het lijkt me het gemakkelijkste dat iedereen zich er gewoon bij neer gaat leggen dat we de regels niet aan gaan passen door dit topic. Het is inderdaad zo dat we iedereen over dezelfde kam scheren, met een goede reden trouwens. Het is in het verleden al eens voorgevallen dat er een user was die met het ene geslacht geboren was, maar zich wel het andere voelde. Toen zijn we er als team uitgekomen dat we dit wel toestonden.
    Dus zolang jij je als vrouw perfect voelt in je vrouwelijke lichaam, zie ik er het nut niet van in om het aan te passen, dit geldt ook andersom. Het zou wel wat anders zijn als die user in kwestie constant van poppetje verandert, maar dit is niet het geval.

    Het is inderdaad gewoon zoals hierboven staat vermeld: Ik vind het ook niet leuk dat wij zo'n immense lijst aan regels hebben. Maar als er iets te bont gebeurt, maken we er een regel van opdat het niet meer zou gebeuren.
    Regels zijn er met een reden, en je zal ze ook voor de rest van je leven tegenkomen in je dagelijkse leven. Er is niets aan te doen, tenzij dat je ook op de werkvloer zo tegen je baas uit gaat pakken. En neen, ik zeg niet dat de mods hier de bazen zijn, we zijn gewone users met een functie.

    Ik stel dus gewoon voor dat iedereen die niet met onze regels kan leven, kalmeert en eventjes alles laat bezinken voordat het echt uit de hand loopt. Het is het echt allemaal niet waard als je weet dat we het toch niet gaan veranderen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    PUKKELxDING schreef:
    Zie het als een soort zero-tolerance policy. We hebben in het verleden eens problemen gehad met dit fenomeen en toen hebben wij besloten om daarin een lijn te trekken. Als jij beweert dat jij je in het echte leven een jongen voelt en jezelf ook een andere naam dan geeft etc. dan accepteren wij dat natuurlijk. Maar als je dit om een andere reden doet hebben wij besloten dit niet te accepteren, zeker niet als dit in combinatie gaat met faken van foto's. De reden dat we aan zero-policy doen is omdat we niet aan vriendjespolitiek willen doen en omdat er gewoon een duidelijke lijn moet zijn. Als je het dan bij de een toelaat en bij de ander niet dan komen daar terecht vragen over en dat willen wij hiermee voorkomen. Mocht dit je klacht niet beantwoorden omdat je eigenlijk vindt dat je oneerlijk behandeld bent in jouw specifieke zaak dan kun je altijd naar een bemiddelaar stappen.


    Ik weet niet of Vanity en Jason dit ook vinden, maar wat ik vooral bedoelde is dat er niet naar een verhaal gekeken wordt. In de meeste gevallen wordt er gelijk een waarschuwing verzonden, een waarschuwing kan niet meer verwijderd worden, blijft altijd staan, net jullie punt met dat hoofdletter i gedoe.
    Ik kan me trouwens niet zo goed herinneren dat users er problemen mee gehad hebben. Dat moet heel lang geleden geweest zijn, die users zitten hoogstwaarschijnlijk niet eens meer op Q.
    Vriendjespolitiek is toch al normaal, dus waarom zouden jullie nu ineens een grens daar trekken?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 9:20 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet niet of Vanity en Jason dit ook vinden, maar wat ik vooral bedoelde is dat er niet naar een verhaal gekeken wordt. In de meeste gevallen wordt er gelijk een waarschuwing verzonden, een waarschuwing kan niet meer verwijderd worden, blijft altijd staan, net jullie punt met dat hoofdletter i gedoe.
    Ik kan me trouwens niet zo goed herinneren dat users er problemen mee gehad hebben. Dat moet heel lang geleden geweest zijn, die users zitten hoogstwaarschijnlijk niet eens meer op Q.
    Vriendjespolitiek is toch al normaal, dus waarom zouden jullie nu ineens een grens daar trekken?


    We're all mad here.

    Nou, ik ben een meisje maar wil een jongen zijn en voel me ook zo, en ik heb toestemming van een mod gehad mijn poppetje te veranderen. Ik zie het probleem niet zo. Als je het maar duidelijk aangeeft.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 9:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Nou, ik ben een meisje maar wil een jongen zijn en voel me ook zo, en ik heb toestemming van een mod gehad mijn poppetje te veranderen. Ik zie het probleem niet zo. Als je het maar duidelijk aangeeft.


    Dat kan ik ook zeggen

    DavidBowie schreef:
    (...)

    Dat kan ik ook zeggen

    Pardon?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Pardon?

    Leesbril nodig?

    DavidBowie schreef:
    (...)
    Leesbril nodig?

    Oh, dus wanneer iemand zegt toestemming gehad te hebben van een mod word die niet geloofd?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 10:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Nou, ik ben een meisje maar wil een jongen zijn en voel me ook zo, en ik heb toestemming van een mod gehad mijn poppetje te veranderen. Ik zie het probleem niet zo. Als je het maar duidelijk aangeeft.

    Als je het als userzijnde aangeeft, zie ik het probleem ook niet.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)
    Als je het als userzijnde aangeeft, zie ik het probleem ook niet.

    Precies.
    Als het maar duidelijk aangegeven wordt, hebben ze er heus wel begrip voor. Bij mij ook.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 10:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het zelf een beetje krom, omdat je verder wel alles kunt veranderen op je profiel, zoals je naam en je woonplaats. Ik ben het er wel mee eens dat je de vrijheid zou moeten hebben om ook je geslacht te veranderen. Misschien zou je kunnen faken, maar als ik mezelf de ene dag Miep noem en de andere dag Truus dan 'fake' ik net zo goed en dat kan wel gewoon.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als ik voorgaande reacties lees, zie ik het punt haast niet om er iets tegenin te brengen. Tevreden worden jullie toch niet, terwijl de regels helemaal niet zo zwaar zijn als jullie eerst dachten en gewoon logisch verklaard worden.


    You are beautiful, you are love.

    Cassia schreef:
    Het lijkt me het gemakkelijkste dat iedereen zich er gewoon bij neer gaat leggen dat we de regels niet aan gaan passen door dit topic. Het is inderdaad zo dat we iedereen over dezelfde kam scheren, met een goede reden trouwens. Het is in het verleden al eens voorgevallen dat er een user was die met het ene geslacht geboren was, maar zich wel het andere voelde. Toen zijn we er als team uitgekomen dat we dit wel toestonden.


    Eigenlijk vind ik het best wel heftig dat andere mensen moeten overleggen en bepalen of jij je geslacht mag veranderen als jij je daar fijner bij voelt. :S


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Eigenlijk vind ik het best wel heftig dat andere mensen moeten overleggen en bepalen of jij je geslacht mag veranderen als jij je daar fijner bij voelt. :S


    Maar als dit niet aan de mods wordt voorgelegd, weten ze van niets en geven ze een waarschuwing terwijl dat eigenlijk niet moet, waardoor er dan weer een discussie erover kan ontstaan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •