• Ja, Als je 'Oorspronkelijk bericht invoeren" niet aanvinkt, voegt hij alsnog het oorspronkelijke bericht in xd Als je hem wel aanvinkt, doet hij dat ook.


    Hier voegt hij hem dus gewoon bij... Ja, ik heb vriendeloos pb's naar mezelf lopen sturen xd

    Dit vakje bedoel ik btw

    Iemand een verklaring?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb nooit begrepen waar die optie voor bestaat, want hij werkt inderdaad helemaal niet. xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nog niet gemerkt, aangezien ik het nooit aanvink, maar laat me even een pb naar je sturen, Femke. Hahaha xp
    Reageer dan ook wel even terug he.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 20:50 ]


    16 - 09 - '17

    Ik vink het nooit aan, dus het is me nog nooit opgevallen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vink het gewoon altijd aan. Nooit echt de functie ervan begrepen.. ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Foraoise schreef:
    Nog niet gemerkt, aangezien ik het nooit aanvink, maar laat me even een pb naar je sturen, Femke. Hahaha xp
    Reageer dan ook wel even terug he.


    Gereageerd ;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Gereageerd ;p


    Ik zag het en ik zie geen verschil. Waarom is dat aanvinkding er dan eigenlijk?


    16 - 09 - '17

    Dat komt omdat een half jaar/jaar geleden ofzo jouw bericht niet automatisch bijgevoegd werd, tenzij je dat aanklikte. Toen deed iemand de suggestie om dat automatisch te doen. Rutger vond dat een goed idee en sindsdien komt je vorig bericht automatisch mee. Maar ik neem aan dat hij vergeten is om dat vinkknopje weg te doen.

    Gewoon negeren =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat komt omdat het nu standaard gebeurt, waar dat vroeger niet zo was. Het knopje is alleen nooit weggehaald.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oh, hahaha dan ligt dat waarschijnlijk daaraan ;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oké, de uitleg is hierboven al wel gegeven c:
    Ik had hem zelf nog niet gemerkt. Volgens mij vink ik hem altijd standaard aan.


    Tijd voor koffie.

    Het knopje moest er wel degelijk nog blijven. Ik zie alleen dat het niet goed werkte of je het knopje aan of uit vinkte.

    Inmiddels is het opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...

    Ah dat is handig! Bedankt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!