Ik ben heel groot fan van Spiderman, alleen niet van degene die eerst Spiderman speelt. Andrew Garfield hoort eigenlijk bij de Spiderman rol. Maarja, ik had bedacht dat het leuk zou zijn een RPG te maken over het vervolg van de Amazing Spiderman 2 film. Ik had al wel een verhaallijn, maar die kan ik altijd nog aanpassen. Als dit tenminste een leuk idee is, als er wat reacties op af komen zal ik een Rollentopic ervan openen.
Verhaallijn: Alles lijkt nu goed te zijn in New York, Spiderman is terug, de schurken zijn nergens te bekennen en iedereen is tevreden. Toch ligt er een groot gevaar op de loer, een mysterieuze man haalt een groep super schurken bij elkaar die samen Spiderman willen verslaan. Ondertussen leidt Peter Parker zijn normale Spiderman/Peter leven, toch gaat hij altijd naar het graf van zijn geliefde, Gwen Stacy. Peter rouwt nog altijd om zijn vriendin maar heeft ondertussen stiekem contact met een nieuw meisje. Ze groeien steeds meer naar elkaar toe maar wat als zijn vriendin wordt ontvoerd door de schurken? En wat is er aan de hand met sommige inwoners van New York? Peter staat voor een groot dilemma en weet zelf niet wat hij moet doen. Zal hij nog steeds zijn Spiderman leven kunnen volhouden?
Eigenlijk heb ik dus rollen nodig voor de schurken, inwoners van New York en voor Peter Parker (Andrew Garfield) zelf.
Ikzelf zal het nieuwe meisje van Peter spelen zodat sommige die het niet snappen, het dan wel begrijpen hoe de RPG ongeveer loopt.
Zijn er mensen die mee zouden willen doen met deze RPG? En als er mensen zijn, zijn er nog suggesties voor de RPG of de verhaallijn? En voor een naam van de RPG?
[ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 15:37 ]
''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''