• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Finnow schreef:
    Oké, dat was een zeer vreemde droom.


    Ik. mis. je. op. deze. dag.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 12:22 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Finnow schreef:
    Oké, dat was een zeer vreemde droom.


    Hamartia

    Wat zou het fijn zijn als ik dingen iets makkelijker achter me zou kunnen laten...


    Hamartia

    So obvious, dat je dat expres doet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahahahhaa toch geen R-Rated film xd had ik wel verwacht


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het donker zet het licht op al mijn angsten en vragen. Het donker doet het huilen van mijn hart de stilte breken. Het donker dooft de leugen, laat de waarheid harder spreken. De waarheid dat ik jou op elk moment van elke dag zo mis. Het doet pijn omdat ik weet hoeveel je mij soms even nodig had. Het doet pijn omdat ik weet dat ik er toen gewoon niet voor je was. Het doet pijn omdat ik weet dat ik voor jou de wereld ben geweest. En het doet pijn omdat ik weet dat ik je pijn deed, dat nog het meest..


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ugh, antwoord eens.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo, dus omdat ik eens een wat strakker shirtje draag - wat voor mijn doen strak is, want zo strak is het niet :') - ben ik meteen hoerig.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Over drie minuten zit ik precies twee jaar en 5 dagen op Q *O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Novoselic schreef:
    Zo, dus omdat ik eens een wat strakker shirtje draag - wat voor mijn doen strak is, want zo strak is het niet :') - ben ik meteen hoerig.

    ô.o wie zegt dat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    ô.o wie zegt dat?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Vlahos schreef:
    (...)
    ô.o wie zegt dat?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ^ Haha, lol. :'D M'n stiefmoeder.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    ^ Haha, lol. :'D M'n stiefmoeder.

    Excuse me? Wie geeft haar het recht dat te zeggen? Wie heeft überhaupt het recht zoiets te zeggen. Jij kiest toch wat je aantrekt, en als het een keer wat strakker is, boeiend. Ze is je stiefmoeder, zij moet respect hebben voor je en het niet zo overbrengen. Ze kon het ook wat subtieler zeggen, toch?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Excuse me? Wie geeft haar het recht dat te zeggen? Wie heeft überhaupt het recht zoiets te zeggen. Jij kiest toch wat je aantrekt, en als het een keer wat strakker is, boeiend. Ze is je stiefmoeder, zij moet respect hebben voor je en het niet zo overbrengen. Ze kon het ook wat subtieler zeggen, toch?

    Zo is mijn stiefmoeder nou eenmaal. Ze heeft zo haar momenten dat ze grappig en aardig kan zijn, maar ze houdt van bitchen op andere mensen. Ik heb gewoon een enorme kutfamilie, weet je. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it