• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik verveel me een beetje.


    26 - 02 - '16

    Damn it.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nog tien minuten en ik kan deze haarverf er eindelijk uitspoelen. Ugh, waarom kan ik er niet gewoon tegen? Ligt mijn hele hoofdhuid dadelijk wéér open ._.

    Wie is hier nu de egoïst..?


    :)

    Nice.
    C'me on. Ik wil een nieuw RPGstukje d:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 23:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik was op de kermis en kon het niet laten (cat)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 23:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dus eerst zap je hetgene weg dat ik graag wil zien, datgene dat maar een keer per jaar te zien is, en dan zeg je dat het programma - dat je nota bene opgenomen hebt en altijd terug kan zien - saai is. Fuck you.


    :)

    Dauth schreef:
    Ik was op de kermis en kon het niet laten (cat)

    (...)

    Hahah die wilde ik ook altijd :p
    Ik heb zestien punten bij de schiettent gewonnen omdat die man ons (Miel en mij) een leuk koppel vind xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Hahah die wilde ik ook altijd :p
    Ik heb zestien punten bij de schiettent gewonnen omdat die man ons (Miel en mij) een leuk koppel vind xD
    Hahahaha, wij hebben dit gewonnen bij zon schuifmachine (met van die muntjes erin). Een ouder koppel gaf ons alle punten die zij nog over hadden (konden ze niet inwisselen voor een leuke prijs), dat heeft ons heel erg geholpen. :Y)

    En uiteindelijk blijf ik een jongen hé? BB guns blijven nou eenmaal leuk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Hahahaha, wij hebben dit gewonnen bij zon schuifmachine (met van die muntjes erin). Een ouder koppel gaf ons alle punten die zij nog over hadden (konden ze niet inwisselen voor een leuke prijs), dat heeft ons heel erg geholpen. :Y)

    En uiteindelijk blijf ik een jongen hé? BB guns blijven nou eenmaal leuk.

    Haha vett!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg, die oortjes geven een best wel gave bas als ik ze echt in mijn oren druk. Didn't knew that, Hehe. Weet alleen niet of mn oren het zo leuk vinden...


    Stenenlikker

    Ik haat je, val maar dood neer ofzo.

    Whut, hoe kun je nou Nirvana met Lorde vergelijken? x'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Whut, hoe kun je nou Nirvana met Lorde vergelijken? x'D
    Lol, whut?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Novoselic schreef:
    Whut, hoe kun je nou Nirvana met Lorde vergelijken? x'D


    Wie dat doet, verdient een kopstoot :D


    The duty of youth, is to challenge corruption.