• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Shit, idee vergeten!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dauth schreef:
    (...)Lol, whut?

    't Is Dave Grohl zelf die het zei, lol. Er stond iets over in een tienerblad - nou is dat niet de meest betrouwbare nieuwsbron, maar ze kunnen het moeilijk uit hun duim gezogen hebben - hij zei dat toen-ie haar voor de eerste keer hoorde hij meteen aan Nirvana moest denken en dat ze waarschijnlijk een heel succesvolle toekomst als artiest voor zich heeft. :')

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 2:27 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Godverdomme, dankjewel dat je me om fucking half 8 wakker maakt - alleen om te gaan douchen. Gjeez. Jij doet echt alleen wat je zelf wilt, je denkt nooit aan wat beter is voor ons en ik slaap al slecht.
    Ik haat je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet zo gaan trainen maar ik voel me ziek en ik het geen zin


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom ben ik steeds zo moe +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Soooo tired


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Novoselic schreef:
    (...)
    't Is Dave Grohl zelf die het zei, lol. Er stond iets over in een tienerblad - nou is dat niet de meest betrouwbare nieuwsbron, maar ze kunnen het moeilijk uit hun duim gezogen hebben - hij zei dat toen-ie haar voor de eerste keer hoorde hij meteen aan Nirvana moest denken en dat ze waarschijnlijk een heel succesvolle toekomst als artiest voor zich heeft. :')


    Natuurlijk kunnen ze het wel uit hun duim zuigen, wat denk je dat tienerbladen doe? :'D
    Heb hier ook iets zien staan over Grohl en Lorde, maar dit is wel iets anders dan ze vergelijken :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gast, het is even onmogelijk dat die username die ik zonet gecheckt heb nog vrij was als dat was bij Grohl :'D Maar shitty, nu moet ik nog een week wachten ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik voel me echt slecht, ik heb een topic gemaak die heel mislukt was op een onaardige manier tegenover andere, ik wil sorry zeggen tegen iedereen en ik weet niet hoe, help....


    :(


    Live your live

    Vervangbaar – again.


    Oké, dat was een zeer vreemde droom.


    :)

    Paracosm schreef:
    Vervangbaar – again.


    OT | Great, just great. Het wordt toch niets. Ik baal.
    And, leave me the fuck alone.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Finnow schreef:
    Oké, dat was een zeer vreemde droom.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Finnow schreef:
    Oké, dat was een zeer vreemde droom.


    Stenenlikker

    Ik slaap al twee dagen heelijk :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.