• Ik en mijn zus hebben beroerde humor...
    Omdat ik niet zo veel tijd meer vrij heb tussen nu en moederdag, zijn ik en mijn zusje al aan een cadeautje begonnen.
    Mijn kleine zus heeft een vleesetende plant gekocht, en als je dacht dat dit de slechte grap was, blijf lezen.

    We waren dus op zoek naar een mottige bijnaam voor onze nieuwe muggenvanger. Theo schoot mij te binnen, mijn zus wou hem Jefferson noemen, maar gezien dat meer een achternaam was, hadden we al snel een volledige naam voor een plant. Door een gedachtegang van mij die niet meer kan reproduceren hebben we hem ook maar tot de adel benoemd.
    Achteraf gezien klinkt het helemaal niet zo grappig, maar we lagen toch even plat.

    Iemand nog 'slechte' humor?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Doet me denken aan een vriendin van mij. Ik had ook een vleesetende plant voor haar gekocht (dat ding was eng) aangezien haar oude dood was, en zij heeft 'm Boudewijn genoemd. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn hond heet Tejo(ipv Theo) hahaha
    Aar dat herinnert mij er wel aan dan ik nog een moederdagcadeautje moet kopen...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn aandacht werd toch getrokken door Jefferson :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het is wel een geweldig cadeau haha ben best benieuwd naar je ma's reactie
    Mijn vriendin en ik hebben, vooral volgens anderen, ook hele slechte humor. Als reactie op iets dat gebeurt, verzinnen we altijd situaties en daar kunnen we dan helemaal stuk om gaan. Beetje vage uitleg haha maar kom atm niet echt op een voorbeeld (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Haha geniaal.
    Ik zou zo'n vleesetende plant echt doodeng vinden.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Haha geniaal.
    Ik zou zo'n vleesetende plant echt doodeng vinden.

    Dit. Al zou dat niet erg stimulerend zijn voor ons vegetarisme, Michelle (N)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 19:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Celebration schreef:
    Haha geniaal.
    Ik zou zo'n vleesetende plant echt doodeng vinden.


    26 - 02 - '16

    Haha, dat klinkt als mijn zusje en ik. We hebben geen vleesetende planten, maar we hebben wel afgelopen zomer nog een steen geadopteerd, hem Norbert gedoopt en met mijn iPod vastgelegd hoe hij op de schommel zat en van de glijbaan ging. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, dat klinkt als mijn zusje en ik. We hebben geen vleesetende planten, maar we hebben wel afgelopen zomer nog een steen geadopteerd, hem Norbert gedoopt en met mijn iPod vastgelegd hoe hij op de schommel zat en van de glijbaan ging. :Y)

    HAHA OMG


    -

    Haha, een vleesetende plant lijkt me best eng!

    Ik heb ooit eens een steen onder mijn hoede genomen. Op de achterkant had ik 'Dit is Ko' geschreven. Ik vertelde trots aan iedereen dat Ko de steen een tatoeage op zijn rug had. Ik vond mezelf zo grappig.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ow dat zou echt iets voor mijn broertje en mij zijn. Alleen dan met technologische voorwerpen of onze katten.
    Een jaar terug vroeg ik eens iets aan mijn broertje om te doen, maar net teovallig zat er één van onze katten tegenover ons. Dus zei mijn broertje (die Ad heet) "ja Ad, doe dat eens," en sinds dien heet onze kat Ad (we geven eigenlijk nooit namen aan onze katten). Maar kort erna werd Ad, de kat, erg wilt. Vechten, van huis gaan, meisjes versieren etc. Dus waren we er van overtuigt dat het aan de kriminele naam 'Ad' ligt en dus moest hij een nieuwe naam. Ik kwam dus aan met 'Prins Fluffie' maar je kunt natuurlijk niet zomaar iemand een andere naam geven. Aangezien hij pas baby'tjes heeft gewekt bij een andere kat van ons hebben wij zijn dochter Prins Fluffie genoemt -ja een meisje die prins heet-.
    Echt totaal geen logica hier in huis, ik weet het (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.