• Eey, mijn lieve Quizzers.
    Ik ben opzoek naar iemand die zo lief will zijn om een cover voor mij te maken. Ik heb al een tijdje een verhaal in mijn hoofd, en nu ben ik hem aan het uit schrijven. Maar voor dat alles klaar is, zou ik graag een cover willen hebben.

    Mijn verhaal gaat over:
    Meggie verloor haar ouders. En op of andere dag krijgt ze te horen dat haar vader nooit haar echte vader was. Het was Severus Snape. Meggie verandert van school, maar ook van karakter als ze smoor verliefd word.

    De naam van het verhaal is:
    The first words ○ Fred Weasley

    De afbeeldingen die ik graag zou willen (weet je een leuker of mooiere dat mag ook altijd)
    http://data2.whicdn.com/images/4063448/thumb.png
    http://aweebitirish.com/wp-content/uploads/2014/04/tumblr-girl-with-dark-brown-hair.jpg
    http://static.tumblr.com/bcef9ee0ed0cf5e2a1100235ed180512/d0hgjt1/eHsmmwgt5/tumblr_static_hogwarts-express.jpg

    Weetje nog iets leuks erg bij, mag altijd. Vele van jullie hebben goede ideeen.
    Bedankt iedereen die me wil helpen.
    doeii Quizzers xxx

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 16:42 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    heb je al een titel?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Jaa die heb ik er net bij gezet alleen waar nu de cijvers staan moet een rondje kome hij doet het niet


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    De vreemde tekens staan er omdat dat soort tekens hier niet werken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat ik altijd doe:

    Jij wilt dus die 3 personen gebuiken. Dan deo je in paint alles wat er niet hoort weghalen. Zodat je zoiets als dit krijgt:




    dan sla je het plaatje op.

    Ik ga dan naar Picmonkey.com
    Dna doe je edit en kun je je achtergrond plaatje uploaden
    Daar kun je je collage en al die shit maken en fotos opmaken enzo.
    Wat je dan doet je doet de achtergrond die je wilt maken die doe je uploaden op de site.



    Nou die staat dan daar heel mooi. Aan de linkerkant kun je opties kiezen. Wat je deot is je kiest de optie overlays. (plaatje van de vlinder)
    Dna deo je: your own. En dan kun je die mooi in paint bewerktej plaatjes erin gooien.
    Nou ziet dat er niet heel mooi uit met al dat wit, dus wat doe je dan: je gaat gummen.
    Dan moet je het plaastje eerst ff wat uitvergroten zodat je overal bij kan en dan kun je al het wit goed weg gummen.
    Nja je hebt dan nog een paar deeltjes van de achtergrond over (kijk maar op mijn plaaatje van loki op de achtergrond) dat is natuurlijk niet mooi, dus dan doe je het plaatje heeeeel erg inzoomen en gum je dat ook weg. Dan kun je daarna nog de vorm van de overlay uitkiezen en gewoon zelf alels in elkaar zettn
    Klaar is kees! EN dan heb je uiteindelijk dit:




    Ik hoop dat dit wat heeft geholpen :D


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Wat ik altijd doe:

    Jij wilt dus die 3 personen gebuiken. Dan deo je in paint alles wat er niet hoort weghalen. Zodat je zoiets als dit krijgt:




    dan sla je het plaatje op.

    Ik ga dan naar Picmonkey.com
    Dna doe je edit en kun je je achtergrond plaatje uploaden
    Daar kun je je collage en al die shit maken en fotos opmaken enzo.
    Wat je dan doet je doet de achtergrond die je wilt maken die doe je uploaden op de site.



    Nou die staat dan daar heel mooi. Aan de linkerkant kun je opties kiezen. Wat je deot is je kiest de optie overlays. (plaatje van de vlinder)
    Dna deo je: your own. En dan kun je die mooi in paint bewerktej plaatjes erin gooien.
    Nou ziet dat er niet heel mooi uit met al dat wit, dus wat doe je dan: je gaat gummen.
    Dan moet je het plaastje eerst ff wat uitvergroten zodat je overal bij kan en dan kun je al het wit goed weg gummen.
    Nja je hebt dan nog een paar deeltjes van de achtergrond over (kijk maar op mijn plaaatje van loki op de achtergrond) dat is natuurlijk niet mooi, dus dan doe je het plaatje heeeeel erg inzoomen en gum je dat ook weg. Dan kun je daarna nog de vorm van de overlay uitkiezen en gewoon zelf alels in elkaar zettn
    Klaar is kees! EN dan heb je uiteindelijk dit:




    Ik hoop dat dit wat heeft geholpen :D



    Het lukt bij mij niet :( helaas


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ryderlynn schreef:
    (...)


    Het lukt bij mij niet :( helaas



    Wat lukt er dan precies niet?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Alles wij hebben een paint die vast blijft slaan dus kan ik helaas niks :(


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3