En ik haat het. Van zaterdag op zondag hadden onze buren dus een feestje. Het zijn eigenlijk niet eens de buren omdat ze in de rij achter ons wonen en dan ook nog drie huizen verder maar ach. Het was een is nachts dat ik naar bed ging. De muziek stond daar niet normaal hard en ze deden telkens de schuifpui open waardoor het nog harder ging. Op zich is dat natuurlijk niet zo heel erg want iedereen heeft wel eens een feestje maar de huizen bij ons in de buurt zijn echt super gehorig waardoor je het in principe zou kunnen horen als je buren een beetje hard praten. Laat staan muziek aanzetten. Het was ook nog eens allemaal van die skihut muziek en werkelijk iedereen ging meezingen. Om half twee vond ik het toch een beetje teveel worden en kon ik nog niet slapen dus ben ik nog even beneden gaan zitten. Maar omdat ik zo moe was besloot ik tien minuten later om toch maar weer gewoon naar bed te gaan. En natuurlijk zetten ze de muziek dan nog een beetje harder, want ja waarom ook niet hè.
Rond drie uur half vier werden mijn broer en ik er zo gek van dat we naar beneden zijn gegaan om daar te gaan slapen omdat je de muziek daar vrijwel niet kon horen. Natuurlijk heeft beneden de klok me heel de tijd wakker zitten te houden met zijn domme getik en heb ik alles bij elkaar misschien drie uur geslapen die nacht. Ik mag men buren niet meer (no_chears)
Hebben jullie ook zulke buren die denken dat het leuk is om tot vijf uur een feestje te geven en de muziek niet normaal hard te zetten?
"Delaying death is one of my favourite hobbies."