• En ik haat het. Van zaterdag op zondag hadden onze buren dus een feestje. Het zijn eigenlijk niet eens de buren omdat ze in de rij achter ons wonen en dan ook nog drie huizen verder maar ach. Het was een is nachts dat ik naar bed ging. De muziek stond daar niet normaal hard en ze deden telkens de schuifpui open waardoor het nog harder ging. Op zich is dat natuurlijk niet zo heel erg want iedereen heeft wel eens een feestje maar de huizen bij ons in de buurt zijn echt super gehorig waardoor je het in principe zou kunnen horen als je buren een beetje hard praten. Laat staan muziek aanzetten. Het was ook nog eens allemaal van die skihut muziek en werkelijk iedereen ging meezingen. Om half twee vond ik het toch een beetje teveel worden en kon ik nog niet slapen dus ben ik nog even beneden gaan zitten. Maar omdat ik zo moe was besloot ik tien minuten later om toch maar weer gewoon naar bed te gaan. En natuurlijk zetten ze de muziek dan nog een beetje harder, want ja waarom ook niet hè.
    Rond drie uur half vier werden mijn broer en ik er zo gek van dat we naar beneden zijn gegaan om daar te gaan slapen omdat je de muziek daar vrijwel niet kon horen. Natuurlijk heeft beneden de klok me heel de tijd wakker zitten te houden met zijn domme getik en heb ik alles bij elkaar misschien drie uur geslapen die nacht. Ik mag men buren niet meer (no_chears)

    Hebben jullie ook zulke buren die denken dat het leuk is om tot vijf uur een feestje te geven en de muziek niet normaal hard te zetten?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    tubbietoost schreef:
    Als ik zelf een feestje geef dan breng ik in de buurt blaadjes rond met daarop de mededeling,. mijn buren zijn de lastigste niet gelukkig :)

    (...)

    Dat had ik ook toen ik bij pap en mam woonde.. onze achterburen...
    stenen gooien in onze tuin en takken en shit..
    hele dag op de trampoline.. die tegen onze schutting stond.


    Omg, ja dat ken ik ook.
    Buurkinderen hier breken zowat het huis niet af.
    Op een avond stonden me pa en ik buiten te roken, en toen zagen we een vlam.
    Bleek dus dat ze met een aansteker en een deodorant bus aan het kloten waren, en niemand die er wat van zei.
    Hoe bedoel je onverantwoordelijk.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Roku schreef:
    Ik heb buren met irritante kinderen. Dat is ook niet bepaald een pretje.


    Dat ken ik maar al te goed --' In de zomer kunnen wij eigenlijk niet eens rustig buiten zitten want die kinderen (3) naast ons kunnen niet met elkaar spelen zonder ruzie te maken en dan ontzettend hard te gaan schreeuwen en gillen etc. Zelf de buren aan de andere kant horen het. En in het 'normale' dagelijkse leven vinden ze het zeer normaal 's morgens, rond 7 uur tot half 8 snoeihard de deur van de garage dicht te smijten, en dan in een half uur tijd 3 á 4 keer!


    ~

    Wij hebben buren met kinderen die niet kunnen spelen maar alleen schreeuwen en dan ook echt hard schreeuwen. Een feestje zou ik nog niet zo erg vinden, want iedereen heeft weleens een feestje. Maar mijn voordeel js dat ik daar wel doorheen slaap.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik woon naast een café. Dat is leuk! -not-


    #WWED - What Would Emma Do?

    Had de politie gebeld? (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Had de politie gebeld? (cat)

    Nee ik hoopte ergens dat een van de buren zou bellen en daarna had ik er gewoon geen zin meer in en heb ik niet meer gebeld.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."