• Ik kan het niet laten mijn blijdschap met iedereen te delen. Dit schooljaar studeer ik af en kan ik eindelijk met dat papiertje dat men een diploma noemt de schoolpoorten uitlopen, zonder nog achterom te kijken. Eindelijk van die rotschool af en eindelijk beginnen aan mijn toekomst.
    Het duurde even voor ik zeker wist wat ik nu echt wilde en eindelijk weet ik het helemaal zeker en eindelijk sta ik voor 100 procent achter mezelf! Ik ga een opleiding huwelijksplanner volgen, omdat ik dat heel graag wil worden, dat is echt al een kinderwens die nu eindelijk kan uitkomen. Na lang zoeken, heb ik ontdekt dat je deze opleiding best gemakkelijk kan volgen, dus ga ik daar ook echt voor gaan! Ik was me gek aan het lopen zoeken achter de juiste middelen om die opleiding te volgen en ik heb wel iets gevonden. Ik heb mijn ouders op de hoogte gebracht van ik wil en ze staan gelukkig helemaal achter me en steunen me al voor meer dan 100 procent, dat vind ik echt ontzettend lief en dat hebben ze altijd al gedaan. Nu heb ik gemaild i.v.m. de opleiding en wacht ik ongeduldig op antwoordt om dan te kunnen beslissen of ik wel echt van start wil gaan met de opleiding, wat wel degelijk het geval zal zijn. Ondertussen heb ik huwelijksplanner zelf gecontacteerd i.v.m. haar ervaring van de opleiding, ze heeft me al terug gemaild en dat helpt me ook al enorm, ik vind het dan ook superlief van deze vrouw dat ze me wil helpen met al mijn vragen.

    Om het verder nog nuttig te houden. Weten jullie al wat jullie later willen worden? Of ben je ook ergens helemaal blij of enthousiast om?


    16 - 09 - '17

    Wauw, dat klinkt gaaf zeg! Dat hoor je ook niet zo vaak, dat iemand huwelijksplanner wil worden. (:

    En nee, ik heb geen flauw idee wat ik met mijn leven wil gaan doen. Ookal ben ik op het moment met een opleiding bezig. :')

    Ah, wat fijn dat je nu kan gaan studeren waar je altijd al van hebt gedroomd. Ik wou dat ik zeker wist wat ik wilde worden, maar ik heb geen flauw idee. Eerst riep ik dat ik de journalistiek in wilde, toen wilde ik regie gaan studeren en nu ben ik weer over psychologie aan het nadenken. Ik weet het gewoon nog niet, en ik hoop dat ik het over drie jaar wel weet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat ontzettend leuk dat je je droom kan waarmaken!
    Ik wil graag kok worden c;


    26 - 02 - '16

    Miserables schreef:
    Ah, wat fijn dat je nu kan gaan studeren waar je altijd al van hebt gedroomd. Ik wou dat ik zeker wist wat ik wilde worden, maar ik heb geen flauw idee. Eerst riep ik dat ik de journalistiek in wilde, toen wilde ik regie gaan studeren en nu ben ik weer over psychologie aan het nadenken. Ik weet het gewoon nog niet, en ik hoop dat ik het over drie jaar wel weet.


    Omdat ik vroeger dacht dat het onmogelijk of moeilijk zou zijn om huwelijksplanner te studeren, had ik me gefocust op een job waar kinderen in betrokken zijn. Het was dan ook even mijn plan om verder te gaan studeren als kinderverzorgster of kleuterjuf. Maar eenmaal ik wist dat ik kon worden wat ik echt wil, ga ik gewoon voor deze opleiding.
    Het is niet simpel om te weten wat je precies wil, maar het komt wel goed ;)


    16 - 09 - '17

    Wat geweldig! Het is altijd een fijn gevoel als je eindelijk weet wat je wilt en daar enthousiast over kunt zijn. ^^

    Helaas heb ik dat niet echt wat betreft studies of werk. Ik haal ook dit jaar mijn diploma, maar ik twijfel nog steeds behoorlijk over wat ik wil studeren. Er zijn wel andere dingen die me vandaag vrolijk maken, dus dat is mooi. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wat geweldig! Het is altijd een fijn gevoel als je eindelijk weet wat je wilt en daar enthousiast over kunt zijn. ^^

    Helaas heb ik dat niet echt wat betreft studies of werk. Ik haal ook dit jaar mijn diploma, maar ik twijfel nog steeds behoorlijk over wat ik wil studeren. Er zijn wel andere dingen die me vandaag vrolijk maken, dus dat is mooi. :3


    Inderdaad, ik vond het altijd ontzettend vervelend als ik niet zeker wist wat ik wilde en nu wel en dat is zeker fijn, maar dat is wel duidelijk aan mijn topic xp


    16 - 09 - '17

    Ik vind het leuk te zien hoe iemand echt 100% voor zijn toekomst gaat. Mijn zusje zit in het zelfde schuitje als jij, binnenkort afgestudeerd, en moet plannen maken voor de toekomst. Alleen is ons thuissituatie iets ingewikkelder waardoor ze graag wilt studeren maar het voor de famillie prettiger zou zijn als ze zu werken in het bedrijf die haar dat vorig jaar al aangeboden had. Daarbij, de enige school waar ze echt heen wilt zal haar niet aannemen aangezien het aan de grens van duitseland is en zij geen duits kan. Nouja, lekker ingewikkeld.
    Ikzelf weet na al die jaren niet echt wat ik wil worden, huisvrouw klinkt makkelijk.. (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wat leuk! :3
    Ik wil graag kinderen helpen die het moeilijk hebben thuis, op school, met een beperking of misschien wel een handicap.
    dat lijkt me gewoon heel mooi om te kunnen doen :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dat hoor je ook niet vaak, maar wel ontzettend leuk!
    Ik wil graag game artist worden of animator. Ik ben al aangenomen op 't HKU voor game art. En of ik ben aangenomen voor animatie hoor binnenkort.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ontzettend gaaf!

    Ik wil graag General Manager worden.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Top! Echt heel fijn ook dat je ouders achter je staan. Ik ben er helemaal van overtuigd dat je een geweldige huwelijksplanner worden zal!
    Dusseh, jij gaat mijn huwelijk plannen, mocht ik ooit ''de ware'' vinden? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bruiloften zijn ook zo leuk, maar als ik denk wat voor werk er allemaal in zit wordt ik al moe. :')
    Ik doe nu een studie Rechten, ik heb mijn BSA bijna binnen en volgend jaar mag ik een traject gaan kiezen. Waarschijnlijk ga ik iets doen met internationaal recht.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    McBride schreef:
    Top! Echt heel fijn ook dat je ouders achter je staan. Ik ben er helemaal van overtuigd dat je een geweldige huwelijksplanner worden zal!
    Dusseh, jij gaat mijn huwelijk plannen, mocht ik ooit ''de ware'' vinden? ^^


    Awh dankjewel, Yolanda (:
    Sure, met alle plezier! xp


    16 - 09 - '17

    Oh wat leuk dat je huwelijksplanner wilt worden ^^
    Het enige wat ik weet, is dat ik volgend jaar een tussenjaar neem en daarna aan Psychobiologie ga beginnen in Amsterdam. Ik was allang blij dat ik een studie had gevonden dus mijn ultimate baan zie ik nog wel (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Foraoise schreef:
    (...)

    Awh dankjewel, Yolanda (:
    Sure, met alle plezier! xp


    Deal. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •